Valio atostogos!
Liepos menesis.Atostogu ir kelioniu metas.Todel ir as su seimyna sulaukiam pagaliau atostogu dienos.Pernai metais turejom galimybe aplankyti Kroatija kuri mus suzavejo,tai siemet be jokiu abejoniu nutarem testi zygi i sia nuostabaus grozio,naturalios gamtos ir siltos juros sali.Kadangi praeitu atostogu metu nespejome susipazinti su pietine sios valstybes gamta-siemet vaziuojam ten.
Pries isvyka pasirengimo darbai.Pirmiausia apsitvarkau masiniuka.Ka imanoma pasiziuriu pats,pakeiciu ar sutvarkau.Ko nesugebu vaziuoju i servisa.Taigi investavus truputi neplanuotu pinigu-viskas sutvarkyta.
Zmona suruosia kelionei butinus daiktus.Daug daiktu nesiemam nes kaip parode praeitu metu patirtis nelabai ko ir reikejo.Nu del bedos imetam palapine,pora pripuciamu ciuziniu,patalynes,sketi nuo saules,drabuzius, kroksus ir seip keleta smulkmenu.
……..Ir va Vilnius.Liepos 1 dienos rytas.Visi dalyviai:as,zmona ir du sunus keliames is namu i masina,palinkim sau geros keliones ir pirmyn.Isvaziuojant laikrodis rodo 5:24 ,pasizymin kilometrus kad zinotumem kiek pravaziuota bus,uzprogramuojam linksmaji palydova Le Broniu ir minam pedalus i Lenkija.Sios dienos planas -apsipirkti Auchan parduotuvej Balstogej ir pravaziuoti visa Lenkija.Kadangi pernai vaziavome per Cekija tai siemet uzsimanom vaziuoti per Zakopane i Slovakija.Dundam -riedam vis rinkdami kolometrus ir stai mes jau Lenkijoj.Stojam keitykloj.Keiciam zlotuvkes(kazkaip tai visada stengiames tureti tos salies pinigeliu).Pilames kuro.Kelias Lenkijoj tikrai sparciai gereja todel neilgai vaziuojant jau ir Bialystokas.Sukam i parduotuve kur apsiperkam maisto atsargu,vandens ir alaus.(pernai isbandytas taupymas ant pigesniu prekiu pasiteisino-taip kad ….is Lietuvos nesivezam nieko.Viska susiperkam cia.Nuo kruopu iki duonos)Praleide valanda-kita vel mindydami kaimynu asfalta iriames i prieki.
Stojam tik reikalui prispyrus apie 13:00 pasiekiam Warsuva.
Warsuva-daug keliautoju aprasytas ir baisenybes del keliu keliantis miestas.Is savo patirties pasakysiu,pro ja vaziuoti jau teko.Pernai grudomes per centra.Seip nieko baisaus ten nemaciau.Aisku masinu tikrai daug bet juda jos ne ka blogiau nei uzmiesti.Teko del remonto darbu ir susiaurejusios juostos pastoviniuoti bet kenteti galima.
Siemet vaziujam aplinkeliu.Ir ka?Ogi vien remonto darbai visam aplinkeli.Gerai kad vaziuojam jau po vidurdienio nes iki jo tesiasi rytinis kamstis o nuo 16 val vakarinis….
Taigi nemazai laiko uztrukus apvaziuojame Warsuva ir leidziames i miesteliu ir kaimeliu pilna kelia.Jau uz Warsuvos kelias tikrai neblogas tik su vienu minusu-labai jau daug salyje yra sviesoforu.
Tai va jau Lenkija praktiskai iveikta ir mes apie 20:00 esam Zakopanes miesteli.Randam sau nakvyne nebrange,pavalgom salia esancioj kavinej vakariene ir einam pogulio.
………Liepos 2 d. rytas.Budina mus saules spinduliukai,vaiku klyksmas uz lango.Pusryciai,dusas ir visas kitas tvarkymasis kas ieina i kasdienybe.Siandienos planai-pabuvoti Zakopanes kalnuose,pasigrozeti miestu ir vykti toliau i Slovakija.Vaziuosim saves nevargindami iki tamsos.
Tai va Zakopane.Kylam i kalna su funikulieriumi,perkam ozku suriu,pasigrozim vaizdais gamtos,aplankom turgu.
Siek tiek pasibuve gryztam i mylima Forduka, kuriam ir vaziuojam i Slovakija.

Keliukas zavi mus suteikemais serpantinais,vaizdais nuo slaitu ir puikia gamtos apsuptim.

Slovakijoj aplankom pora urvu.Visu pirma vaziuojam i „Dobsinska pladova jaskyna”.Tai uzsalusios pozemines upes urvas.Lendam gylin-salta(pasimkit ka nors siltai apsirengti jei busit).Ispudis nuo ledo didumo ir galingumo lieka nemazas.Veliau vaziuojam i kita netoli esanti „Ochtinska aragonitova jaskyna”Vel leidziames i gyli…apziurim ivairiu formu ir dydziu „aragonus”.Idomu.
Veliau tesiam kelione link Vengrijos,zavimes gamta ir neblogais keliais.Gps veikia gerai,zmona padeda zemelapiu tad neuzilgo kertam Slovakijos-Vengrijos siena.Vengrija musu buvo aplankyta jau pernai tai daug ir nesigilinsiu.Nakvojam netoli Budapesto esanciame moteli.
……..Liepos 3d.Keliames tingiai niekur neskubedami atliekam jau priprasta rytini rituala ir isvykstame.Prieki laukia siandienos keliones planas.Iki vakaro pasiekti Adrijos juros pakrante.
Taigi oras puikus saulute kepina negailedama kazkur apie 30 laipsiu lauke.Laikrodis rodo apie 10 val ryto ir mes riedam Budapesto aplinkeliu.Tik pravaziavve miesto ribas patenkame i ziauru kamsti.Visos trys kelio juostos juda apie 25 km/h greiciu.Jungiam kondicionieriu ir taip kokias pusantros valandos vezlinam.Pasiziurim i zemelapi gal kokia alternatyva rasim…radom salia greitkelio yra dar vienas keliukas.Sukam i ten per miesteli, per miesteli ir mes jau paprastam keli.O cia dar linksmiau.Judejimas is vis sutojas.Prastovim gera pusvalandy,apsisukam ir judam atgal i greitkeli.(Pamirsom visai kad sestadienio rytas tai visi is Budapesto traukia).Jau greitkeli judejimas normalizavosi,greitis apie 90km/h.Taip judam iki Balatono.

Kadangi pernai buvau issaugojas GPS koordinates neblogo pleziuko-prason La Broniaus kad nuvestu ten.Issimaudom ezere,atsigaivinam ir vel vaziuojam.Uzsukam i parduotuve-nusiperkam vyno alaus ir seip visokiu niekuciu.Kertam Vengrijos-Kroatijos siena be problemu tik parodom pasus.Perkam kunas,sukam i mokama kelia ir keliaujam iki pajurio ties Zadar’u.

Netoli Zadaro randame apartamentus nakvynei dviem parom.Prie juros vakare jau pradedant temti nusimaudyti nueinam.Vandenelis kaip arbata,maudomes ir sutinkam saulelydi.Tikrai jauciasi atostogos!
…….Liepos 4d.Ryte pazadina cikadu klegesys.Oras puikus tad leidziam siandien sau pasimegauti saule ir vandeniu prie juros.Pliazas ganetinai geras,smulkus akmeneliai.Pasilepine plezu vakarejant vis del to nusprendzian nuvaziuoti iki Zadaro paslampineti.

Mieste sutinkam daug turistu,apziurim Juros vargonus,sviecianti rata ir kitas miestelio vietas.Perkames suvenyru.Mano seimyna jau nuo praeitu metu labai pamego vietinias duonos kepikleles.Tad ir seis metais mes ten ne reti sveciai buvom.Tikrai skanios bandeles ir batonai bei duona.Velai vakare gryztam i savo apartamentus kur dar verandoj ilgai sededami gurkasnojam vyna,alu ir stebim naktini laivu ir laiveliu gyvenima.
…….Liepos 5d.Rytmetys musu nelabai ankstyvas nes savininkai leido apartamentus palikti ki 11 val tad neskubedami papusryciaujam susidedam daiktus ir isvykstam.Siandienos tikslas butu aplankyti KRK nacionalini parka ir toliau leistis pajuriu link Dubrovniko.
Taigi musu Ford Galaxy lekia serpantinu,mes grozimes vaizdais.

KRK nacionalinis parkas-daug nerasysiu.Didelio susizavejimo nesukele(gal del pernai aplankyto Plitvicka jezera parko).Ejom per takelius,lipom kalnais,teko issimaudyti ezere(ko nebuvo galima daryti PJ),gamta grazi.
Padarem keleta nuotrauku su kriokleis ar kitom grazesnem vietom ir palikom parka.Veliau vaziavom pajurio keliu kur aplankem tokius miestus kaip Trogir,Splitas,Omis,Makarska.Miesteliai vienas uz kita grazesni su savo atskira kultura,senom tradicijom ir seip idomiais statiniais.Jau kaip ir pradejus temti susirandam apartamentus nakvynei Zivogosce mieste.Imam dviem parom.Vakariene verandoj su alum ir vynu,vaizdais i salas ir pro jas praplaukianciais kruiziniais laivais.Kadangi rytoj leisim sau nieko neveikti o visa diena guleti papludimi tai vakare galejom ilgiau pasimegauti graziais vaizdais.
……………Liepos 6-7 dienos mus pasitiko saule,siltu vandeniu ir poilsiu.Gulejom valandas vandenyje ir po skeciu,gerem alu,zaidem ir seip tinginiavom.Vaikai mete kamuoli ,plaukiojo pripuciamais ciuziniais.Buvo tikros Bonifacijaus atostogos:)))))).Tiesa kai sutemo pakilo labai stiprus vejas.Toks gusingas ir labai stiprus.Jau galvojom kad atnes lietu,taciau lietaus nebuvo.Vejas nurimo kai pasirode pirmi saules spinduliai.Tai pasikartojo ir antra nakti.Su tamsa kilo vejas o su sviesa jis dingdavo.
…………..Liepos 8 diena atsikele ryte atsisveikinam su seimininke ir vaziuojam toliau link Dubrovniko.

Kelias labai ydomus per ivairius miestelius,su palmem,salia vis lydincia jura.Kertam BIH siena.Muitines procedura paprasta-stojam i eile kur parasyta TRANSIT parodom lietuvisku pasu virselius ir paraktiskai nesustoja vaziuojam toliau.Bosnija pravaziuojam labai greitai tuos 10km ir vel kertam siena su Kroatija.Procedura pasikartoja.Taigi neilgai trukus mes jau ir visiskai priartejam prie Dubrovniko ir jau matom jo didinga tilta.

Nusprende jog siam mieste nakvynes neverta jieskoti del per daug uzkeltu kainu ji pravaziuojam ir uzvaziuojam i uz jo esancius kelis miestukus.Taip uz kokiu 5 km nutole randam sau tvarkingus ir ramius apartamentus su privatciu plezu.

Tiesa krantas siak tiek uoletas taciau mums tai netrukdo.Taigi uzsisakom 5 parom tuos apartamentus ir apsistojam ilgeliau.Labai svetinga seimininke mus pasikviecia pas save,pavaisina mane alum,zmona taure vyno,vaikus coco-cola.Pasisnekam ji mums patare kur nueiti ka pamatyti,pasiklausineja kaip mums kelione.Tikrai labai miela moteriske.Gaunam du kambarius ir virtuvele,bei viso auksto terasa.Apsistoja ir apsitvarke nusileidziam laiptukais iki juros o pakeliui mus lydi augantys citrinmedziai,baklazanai,lauro lapu krumai,pipirai ir net bulves.:)))))

Prisipliuskene iki vales gryztam i apartamentus,kur kaip jau priprastai sedim terasoj ir gurksnodami gerimus pavydim sau.

……….Liepos 9 diena atsikelem vel cirskiant ciakdoms.Siandienos palanuose kelione uz keliu kilometru esancia Montenegro(Juodkalnija) respublika.Krentam i Forduka ir po truputi riedam sau i kelia.Privaziave pasieni stojam kaip ir visi i nedidele eilute.Kazkokia moteriske priejusi primygtinai reikalauja pirkt kelio vinjiete nors aiskiai paaiskinu jog vaziuosim tik iki Budva miestelio kur kelias nemokamas.Taciau mums paaiskinama kad privaloma yra vinjiete ivaziuojant i sali,tai ilgai nesigincidami perkam ta 10 eur kainuojancia vinjiete,kabinam ant lango.Vaziuojam prie pasienieciu ,paduodam pasus-tie mums i pasus iklijuoja anspaudus ir parodo jog galim vaziuoti.
Smagiai vaziuojam vejaliui puciant per miestelius pastebim viena tendensija.Kroatija labiau akcentuota i turistus is Austrijos,Vengrijos ar Italijos.Juodkalnija gi praktiskai i Rusija.Ten net uzrasai apie nuomojamus kambarius ar parduodama nekilnojama turta rusu kalba.Restoranai ar kavines ir tos pavadintos rusiskai.

Daug masinu prie apartamentu su rusiskais numeriais.(kaip isaiskejo rusijos pilieciams cia nereikia vizu,del to i juos cia viskas ir akcentuota, nes palieka nemazai pinigu) Tai va vaziuojam mes ramiai pajuriu gerimes graziais kalnais ,miestukais.

Privaziuojam kelta.paziureja kad galima ilanka ir apvaziuoti nusprendziam nesikelti o vaziuoti aplink ir daugiau pamatyti.

Taigi Vykstam toliau.O cia va ir prasideda idomybes.Keliukas po truputi siaureja ir siaureja,jau vaziuojam tokiu kur is vienos puses jura o is kitos puses namu siena.Taigi kokius 20km vaziuojam ekstrimaliom salygom-prasilenkdamas su priespriesais atvaziuojanciais turi uzlenkti veidrodelius jei nenori ju netekti.Linksmas adrenalino kupinas keliukas.Taip pamazu pamazu ir pasiekiam planuota sustojima Budva miesteli.Statom masina mokamam parkinge ir einam i senamiesti.
Miestukas tikrai grazus.Galima butu pasakyti kazkuo panasus i Dubrovniko senamiesti tik daug daug mazesnis.Ne plotu o jis kazkoks kaip miniatiurinis atrodo.Gatvytes siauros,namukai maziukai.
Klaidziojam po senamiesti ir grozimes juo.Cia daug ant “spilku” vaiksciojanciu rusiu.Ivairiu parduotuveliu turistams ir “bezdekliuskes” pardavinejanciu vietu.Seip labai idomus miestukas kuri tikrai vertetu aplankyti bunant netoli Dubrovniko.
Taigi pasigrozeja sukam savo ratus link namu.Pakeliui susirandam marketa.Idomumo vedami einam dairytis i kainas.Jos galiu pasakyti yra mazesnes nei Lietuvoje.Pigus alkoholis,cigaretes,saldumynai.Perkam patikusias prekes.Daug alkoholio nesiperkam nes atgal vaziuosim per siena(buciau zinojas buciau rakijos prisipirkes daugiau,nes netikrino.O pirkta sudauziau jau Lietuvoje namie bunant.Gerai kad uz litra 45laipsniu buteli mokejau 2,4 eur).
Atgal gryzdami jau ekstremalaus keliuko nesirenkam o renkames nauja ispudi-kelta.

Jo ilgai laukti nereikejo ,nuperkam bilieta ir vaziuojam i kelta.Plaukiam ne ilgiau nei 15 min.Tik kelte as pamaciau kokia grazi gamta toj ilankoj.(kai vairavau nebuvo kada dairytis i gamta).Saleles su baznyciom,kalnai ir miesteliu cerpiniai stogai….
Gryztam i Kroatijos pasieni.Praeinam muitine net neislipdami is automobilio.
Gryzdami namo dar turim jegu todel grudamies i mieteli Prievlka kuris yra visikai Kroatijos zemes krastas.Kelias link jos veda per miskelius,sodu sklypus.Surasti gana keblu bet imanoma jei laikysites kelio nuorodu.Siame pusiasali yra gynibine tvirtove.Taigi atvykom,nusipirkom bilietus ir tik tada paaiskino mums kad su traukinuku i ta pili gali jie vezti tik kai yra ne maziau 6 keleiviu.)))
Pasiaiskinam kas bus jei neatsiras dar du?Ka mes turim laikti visa diena?..
Siaip ne taip ikalbejom vezti.Lipam i is traktoriuko pagaminta ir ranka ispiesta transporto priemone ir purpsim pro apleistus pastatus.Kaip papasakojo vairuotojas(jis ir gidas) cia kazkada buvo kareivines.Kai baigesi karas viskas taip ir palikta..ir tvartai ir valgyklos ir kazarmos.Stugso apauge zolemis ir isdauzytais langais.Tai jau istorija….
Aplink auga nemazai agavu bet kaip minejo gidas cia ne tos is kurios gaminama degtine:))))

Ir va privaziavom Vengru seniai statyta gynybine pili.Cia 1945 metais vyko inirtingas musis su vokieciais.Tuo metine Jugoslavijos valdzia nutare jau neatstatineti pusiau sugriautos pilies del to ji ir liko tokia.

Idomu pasivaikscioti po katakombas,pamatyti isgriautus virtuves pecius,apsaudytas sienas.

(parko adresas http://www.prevlaka.hr).Tikrai galim pasakyti kad buvom ant Kroatijos zemes krasto.Is pilies matosi Juodkalnija su savo kalnais.
Tai va smagiai pasibuve pilyje visiskai patenkinti gryzom i savo apartamentus.Vakaras terasoj su taure vyno ir pilnaties menuliu.
……Liepos 10d.Rytas nuostabus.Saule kepina,pavalgom pusrucius ir islekiam keliom valandom pasimegauti saule ir jura papludimy.Vanduo tik saltokas nes atplauke is kazkur saltosios sroves.Bet kada lauke toks karstis tai ir vanduo saltas yra gerai.Taigi iki pietu drybsom papludimi o gryze po pietu pogulio isvaziuojam iki Dubrovniko pasizvalgyti.

Masinu parkavimas kaip ir nera apsunkintas taciau susiduriam jau su kasdienine tapuse problema-kapeiku automatais))).Va cia ir prasideda ilgos ir nuobodzios pajieskos kas iskeistu i smulkes kapeikas.Po kokio pusvalandzio pagaliau radom.Parkuojames ir einam po gynybine siena paslampineti.

Vaizdelis tikrai pasakiskas.Kaip kazkur skaiciau forume rasanciu- kas nebuvo Dubrovnike ,tas nemate Kroatijos.

Tikrai galiu patvirtinti.Miestas grazus tiek savo isore tiek ir vidumi.

Nuo sienos atsiverentys vaizdai tikrai privercia ne viena karta spusteleti fotoaparato mygtuka.Nuo senamiescio stogu iki juroje esanciu salu tu matai kaip ant delno.

Cerpiniai stogai sudaro saules atspindzio vaizda.Galima butu valandas vaikscioti ir grozetis architektura.Taigi apeiname visa siena ir leidziames i senamiescio mazas gatveles.Ten gausybe parduotuveliu, piceriju ,zuvies restoranu,suvenyru parduotuviu,ledainiu.Va ka galiu pasakyti tai ledai ten tikrai skanus.Ne viena porcija teko suvalgyti ir man ir vaikams su zmona(viena vakara net specialiai vaziavom i Dubrovnika ledu valgyt).

Dar uzsukam i kepyklele,nusiperkam duonos,bandeliu pamegtu ir dar neragautu.Prasieinam per centra,aplink esancius kvartalus su savo graziom ir gelem apsodintom gatvelem,gryztam i masina,nuvaziuojam i parduotuve apsiperkam butiniausiu prekiu,zinoma alaus ir vyno.Jau su sutemom sugryztam i namus kur musu laukia pamegta terasa.Joje laikas atranda kitoki pagreiti….
………….Liepos 11 diena tai ramaus poilsio ir besaikio gulinejimo papludimyje diena.( vakare isvaziuojam ledu i Dubrovnika).
………….Liepos 12 diena.Laikas krautis lagaminus ir judeti link namu.Kaip nebutu gaila bet tenka susitaikyti su mintim jog siu metu atostogos eina i pabaiga.Kraunames viska kas liko i automobili,atsisveikinam su geraja seimininke kuri mums isvaziuojant dar ir lauktuviu idejo rakijos buteli..Siandienos tikslas greitkeliu vaziuoti iki Slovenijos ar dar toliau.Kaip iseis iki sutemu.Isvaziuojam i mokama kelia,imam bilietuka ir spaudziam.Kelias Kroatijoj tikrai vertas bet kokio pagyrimo.Stojam tik pagal gamtos sauksma ir pasipildyti degalu.Tualetai kiekvienoj aikstelej,dusai.Tikrai gerai turistams parengta trasa.Svarbiausia kad viskas nemokomai!(jei neskaityt kad pervaziavus visa Kroatija reikejo susimoketi apie 30 eur.taciau tikrai verta)pakeliuj uzsukam i sostine Zagreba.Ten pasivaikstom keleta valandu ir vaziuojam toliau.
Vaikai zaidzia kortom ,laikrodis ryja valanda po valandos ir mes jau apie 20,00 val kertam Slovenijos pasieni.Jokiu problemu su muitine nekyla.Parodytas pasas ir pravertas tamsintas galinis langas(ar nera keleivio nelegalo).Siek tiek paravaziave nuo pasienio is desines randame Moteli kur apsistojam nakciai.Motelis tvarkingas.Nueiname i kavinuke pavakarieniauti ir pavalgom labai sotaus ,skanaus ju vietines virtuves maisto.Kainos tikrai nesikandzioja,na o porciju didumas.Sriubos 2 litrai(viena porcija)imam dvi skirtingas(valgom visi po dvi lekstes),kepsnys is tryju mesos gabalu dar ir su desrele ant jiesmo,lazanija tai kaip musu kugelio tokioj formoj atnesa,pica tai kokia pusmetrine.Dar isgeriam su zmona po alaus bokala,vaikai spraito.Mokam apie 22 eur ir patenkinti einam miegoti.(tiesa picos iveikti jau nesugebejom tai nesames i kambari pusryciams).
……Liepos 13 dienos rytas.Budinames is miego prausiames suvalgom vakarykscia pica su arbata ir vel maunam I kelia.Siandienos tikslas yra pasiekti Lenkija vaziuojant per Viena.Taigi zinodami jog Slovenijos nedaug kilometru neperkam vinjietes.Bandom vaziuoti aplinkeliu.Apsilojam vienas su kitu nes nerandam isvaziavimo,pasiklystam,GPS rekia vaziuoti i mokama kelia,zemelapi matom salia einanti nemokama o kaip nuvaziuoti nerandam.Galais negalais isibraunam ta nemokama kelia.Viskas tvarkoj aistros ir ginciai nurimsta.Renkames po kilometra kita kelio ir kertam Austrijos siena.Cia standartiskai-vinjiete,tualetai.Atvykstam i Viena.Kadangi jau apie 16val tai papuolam i kamscius.Randam pozemine aikstele stovejimo.Paliekam masina ir maunam I senamiesti.Nu apie Viena nieko gero negaliu parasyti.Reikejo apie pora val jieskoti kur nusipirkti ben jau kazkoki zemelapi.Tik prie katedros rado.Ir tai zemelapis nieko konkretaus,viskas sugrusta nesuprasti nei gatviu pavadinimo nei kur eiti.Be to nemokant vokieciu tai tikrai man pasirode kad tu 100 gatveliu ira vieno pavadinimo.Na gal viena raide ir skiriasi)))Visur penkaiauksciai pastatai siauros gatves ir 4 aukste stovinti statula kurios del erdves stygiaus matai tik kojas.Buvom dar uzeja i Bethoveno parka.Tai va gal miestas ir grazus bet labai jau sugrustas.Aisku cia mano nuomone.Dar vaikai ragavo ledu.
Uz 3,5 val parkingo sumokam 13,3 eur ir nesdinames link namu.Atstovim kamsciuose judam link Slovakijos.Kertam siena cia vel kaip ir visur perkam vinjiete.Vaziuojam per Slovakija ir ivaziuojam I Lenkija.Vaziuojam iki Zywiec miestelio.Ten randam nakvyne,apsilankom visa nakti veikianciam markete,lendam po dusu ir aisku isgeriam alaus(jug miestelis tai puikaus Zywiec alaus gamintojas)
….Liepos 14diena.Pusryciai is savo likuciu.Kraunames daiktus ir balnojames savo Forda.Siandienai mums kelione iki namu.Palyginus sekmingai iveikiam Lenkijos teritotija uzvaziuodami i Warsuvos IKEA ,Bialystoko AUCHAN(apsipirkom namo daiktu pigiau).Apie 1.00val pardundejom namo.
Taigi va tokios gavosi siu metu musu Bonifacijaus atostogos.
Kam idomu galit paskaityt kam ne -praleiskit:)))

Is viso susukom 5300 km
Isleidom 5600 lt
Degalai 1400 lt
Nakvynes 2180 lt
Uz kelius 280 lt
Ekskursijos 480 lt
kitos 1260 lt

Gero kelio keliaujantiems ir maloniu ispudziu.
P.S.Nepykit uz gramatines ar kitokias klaidas.
Pagarbiai,
Audriulka.
Iskylus klausimams: [email protected]

4 thoughts on “Antra kelionė automobiliu į Kroatiją su šeima 2010m. liepą”
  1. Dar tik ketvirtį perskaičiau,bet neiškenčiu ,noriu paklaust:ar būtina užsisakinėti viešbučius,ar galima be problemų susirast vietoje. Skrisim sausio mėnesį.

2. Na, mes tik pirmai nakčiai užsisakinėjom, kadangi vėlokai atskridom. Bet šiaip vietoj tikrai nėra problemų susirasti. Tuo labiau, kad sezonas prasideda nuo balandžio…

3. Su pasimėgavimu perskaičiau visą pasakojimą iki galo vienu ypu!:) Super detaliai ir emocionaliai aprašyta, kaip joks vyras tikriausiai nesugebėtų:) Kažkur skaičiau, kad į keliones po Maroką reikia žiūrėti kaip į tam tikrą žaidimą, ir jūs tą žaidimą sužaidėte puikiai! Rekomenduočiau pasiskaityti visiems, kas ruošiasi pakeliauti po šią nuostabią šalį. 10 balų!

4. Ačiū labai už tokį įvertinimą :).
    Kažkaip kai kėliau aprašymą į šį tinklapį, virpėjo širdis, kad labai neišdėtų į šuns dienas …