„Pietūs danguje” – Briuselyje įkurtas restoranas, kuriame gali pietauti iki 22 žmonių … beveik 50 merų aukštyje – miesto padangėje!

Specialiai suprojektuotas stalas su kėdėm ir ant jų sėdinčiais žmonėmis kranu yra pakeliami į orą. Viduryje įsitaisę 3 darbuotojai: virėjas, padavėjas ir linksmintojas, kuris  Jūsų laiką, leidžiamą danguje, pavers magišku.

Tai unikali pramoga, pageidaujantiems pasimėgauti ne tik įmantriais valgiais, bet ir be galo įspūdinga aplinka, įsimintinoje vietoje.

Šiame restorane gali būti rengiami dalykiniai pietūs, susitikimai, pristatomieji renginiai, vakarėliai ar net vestuvės. Jūsų pageidavimui į orą gali būti pakeliamos kelios platformos su muzikantais ar prezentacijų atstovais.

Tokia, iki 8 valandų trunkanti puota Belgijos padangėje, patuštins Jūsų kišenes beveik 8000 €. Bet kokie įspūdžiai! Be to yra galimybė užsisakyti šio restorano paslaugas ir kitose šalyse, praktiškai bet kurioje įdomesnėje vietoje, kur gali privažiuoti kranas.

Tačiau, kad ir kokios šalies padangėje pietautumėte, visada nepamirškite segėti saugos diržų, ir gink dieve, – nepameskite šakutės!

Daugiau informacijos oficialioje „Pietūs danguje” svetainėje: http://www.dinnerinthesky.com

One thought on “Pietūs danguje”
  1. Turėjom dovaną- pakilom virš Vilniaus Rotušės aikštės, gėrėm šampaną. Tai belgų firmos atrakcija.