Į Airiją atvykom ne turistauti, o turistavimui užsidirbti, tai jau pabuvojom keliose šalyse, kurias rasite skiltyje -Pasakojimai. O tuo tarpu, kai taupom kažkuriai kelionei, važinėjamės po Airijos kraštus, miestus ir kaimelius. Taigi papasakosiu, tiksliau patarsiu, kur nuvažiuot, ką pamatyt būtų tikrai verta.

Gal pradėsiu nuo „1001 things to see” knygoje įrašyta Giants Causeway, ši vieta randasi netoli kurortinio miestelio Portrush, šiaurinėj Airijoj, prie pat Atlanto vandenyno. Ta vieta įspūdinga akmenimis, kurių formos primena nedrožtus pieštukus, nuotraukose pamatysite kodėl. Šią vietą pamatyti, mokestis neimamas, tik aikštelė automobiliui pastatyti kainuoja 5 angliški svarai, arba 10 eurų, puikus konvertavimas, ar ne? Nepamirškit į pasivaikščiojimą pasiimti vandens, o jei lankysitės rudenį, ar net žiemą, rekomenduočiau termosą arbatos ir sumuštinių, nes ten yra gan netrumpa trasa. Aišku ten yra kavinukės, suvenyrų parduotuvėlės. Pakeliui ir aplink yra daugiau gražių vietų, kaip Rope bridge (virvių tiltas), Dunluce Castle (pilis), Bushmills viskio darykla, Whiterock paplūdimys.

Sostine- DUBLINAS. Čia mes visada važiuojam City Tour autobusais (kaina apie 10 eurų visai dienai), labai paprasta ir patogu, apveža po visas lankytinas vietas, ju ten daug, visokiausios katedros, muziejai, galerijos, parkai. Taigi ko nesiūlyčiau, tai vaškinių figūrų muziejaus, nes ten per daug vaikiška, nesulyginsi su Londono Madam Tussaud. O labiausiai man įstrigo Guinness muziejus, oj kiek užima ploto tos daryklos! Tai va, muziejus yra septynių berods aukštų, kiekviename jų alaus gaminimo procesai. Sužinosite visą istoriją, kas, kada, kaip ir kur. O paskutiniąjame aukšte gausite pintą Guinness alaus su puikia Dublino panorama. Temple barai kviečia bet ką, kokio amžiaus bebūtum, kokia asmenybė nesvarbu, pankai, futbolo fanai, senukai, vaikai, visi čia jaučiasi puikiai. Fenikso parke įsikūręs prezidentės namas, tolėliau ir didžiulis zoologijos sodas. Patiko ir Trinity koledžas, jo sena didžiulė biblioteka. Žodžiu visur yra įdomu, net senamiesčio gatvelės traukia akį.

Toliau jau važiuokit, kur akys mato visur gražu, Galway vienuolynas, Sligo skardžiai, kriokliai. Pamatysit nuotraukose, jei pavyks įdeti ir nuspręsit, kad tikrai verta nuvažiuoti.