1.Vang Vieng

Vang Vieng yra garsi vieta, kur siūloma daug įdomių pramogų, tokių kaip alpinizmas, baidarės, urvai, kriokliai ir trekas. Vang Viengoje geriausi turai, nes miestas yra gamtos šedevras.
Žmonės mylintys gamtą, neturėtų praleisti progos išbandyti įdomią lauko veiklą Nam Khan upėje ir surasti slaptų urvų, tokių kaip Padeng, Ring, Xang ir Nang Oua Kham.

Vang Vieng

2. Luang Prabang
Luang Prabang, įsikūręs šalies šiaurėje, yra viena iš labiausiai lankomų vietų Laose. Tai buvusi sostinė, kurią UNESCO pripažino Pasaulio paveldu dėl daugybės senovės budistų šventyklos ir senų struktūrų žavesio. Lankantis Luang Prabange turėsite galimybę aplankyti Haw Kham, senovės karališkuosius rūmus – dabar nacionalinį muziejų, garsiuosias Wat Xieng Thong ir Phou Si Hill šventyklas.
Laose vienas gražiausių vietų yra „Kuang Si” kriokliai, čia galite grožėtis gražiausiais Pietryčių Azijos kriokliais ir atsipalaiduoti smaragdiniame vandenyje. Lankytojai neturėtų ignoruoti vietinių gyventojų „Tad Sae” ir „Tad Thong” krioklių „Paku Ou” urvų, vadinamų „Buda alu”.
Luang Prabang

3. Si Phan Don
Si Phan Don yra salynas Mekongo upėje, esantis Champasak provincijoje. Regione yra 4000 karstinių salų. Garsiausios iš 4000 salų yra Don Chong, Don Khon ir Don Det. Keliautojai gali nuomotisti motociklą, norėdami aktyviai ištirti kraštą. Nepamirškite susipažinti su vietiniais turgeliais ir paragauti skanių laosiečių patiekalų.
Si Phan Don

4. Vientian
Dabartinė Laoso sostinė nėra labiausiai turistinė vieta Laose. Tačiau mieste taip pat yra keletas vietų, į kurias keliaujant po Laosą verta užsukti. Pavyzdžiui, Auksinės Stupos esančios prie Pha That Luang, Ho Pra Keo šventyklos ir Laoso nacionalinio muziejaus, neturėtumėte ignoruoti.
Vientiane taip pat yra COPE lankytojų centras, kuriame galima susipažinti su sunkiu Indokinijos karo periodu.
Vientiane

5. Pakse
Pakse yra sostinė Champasak provincijoje, kuri tampa Laoso turizmo traukos vieta. Miestas siūlo daugybę renginių ir unikalią Laoso virtuvę. Pakse keliaujantiems būtinai reikėtų apsilankyti Ban Saphai ir Don Kho, kad sužinoti, kaip vietiniai žmonės ruošia šilką. Turėtumėte apvažiuoti apylinkes, kad pamatytumėte gražius ir autentiškus kaimus, pamatytumėte vietinį gyvenimo būdą ir geriau suprastumėte Laoso kultūrą.
Gamtos mėgėjams kelionė į vaizdingą Tad Fane krioklys butų geriausia patirtis. Galima pasinerti į vėsų vandenį ir pasigrožėti įkvepiančiu kraštovaizdžiu.2

4 thoughts on “5 vietos kurias reikia aplankyti Laose”
  1. Na kuo daugiau skaitau, tuo labiau norisi i ta Grado ir jo apylinkes 🙂
    O ka reiskia tie losimu kauliukai ar tas gaidys ant baznycios sienos gal issiaiskinot? 🙂

2. Jau kaip gražiai žuvėdrą pagavote-lapkytę taip dailiai ant laiptuko padėjusi))) Gražiai pablusinėjote apylinkes, niekur toli baladotis nereikia, o tiek grožybių pamatyta

3. Ne, ką reiškia tie piešiniai nežinau…

O blusinėti ten galima dar ir dar, tikrai yra ką apžiūrėti.

4. Negirdėti, nematyti miesteliai ir visi gražūs – jau tokia ta Italija…