34 Diena, penktadienis – Princess Cays, Bahamu salos

Ir vel nuo pat ryto megaujames vaizdais 🙂 Atplauke suzinome, kad si sala neturi uosto, tad laivas sustoja tiesiog juroje ir i sala plukdo laiveliais 🙂
Kol sulaukiam savo eiles persikelti – jau beveik ir pietus ateina 🙂 Dar vienas dalykas, ko nezinojom apie sia sala yra tai, jog ji – nors ir priklauso Bahamu Saloms, yra nediduke privati, kruizo kompanijai priklausanti salele, kurioje be papludymio, kruizo valgykleles ir bariuko – daugiau nieko nera – tik miskai (o gal labiau dziungles).

Na idomiau butu pamatyti Bahamu salu gyventoju kasdienybe, bet kad jau paskubom uzsisakem ta kruiza (savaite iki isvykimo) ir gerai neissistudijavom kas kaip tai ka dabar jau darysi 🙂 Viskas i patirti 🙂

Beeet, tai, kad sioje saloje – vieninteliai zmones, tai zmones is kruizinio laivo, turi ir savo zavesio. Mes neliekam tam surmuly kur visi pliazinasi ant gultu. Traukiam pasivaikscioti pajuriu, kuris cia toks laukinis…

Labai labai grazus mums tie vaizdai…
Einam tolyn tol kol praktiskai visai nebesigirdi surmulio ir randam du gultus ant juros kranto – it specialiai mums 🙂 Oras siltas, bet saule pasislepusi po debesiukais, nekaitri, tad prigulam ant tu gultu 🙂 As net snusteliu ir pabundu nuo ant manes uzkritusios kriauklytes 🙂 – net nepajutau kaip atsikele Zygis 🙂 Ta kriauklyte – jo budas mane pazadinti :)))

Keliuosi ir pasivaiksciodami traukiam atgal link “stovyklos”.

Kai griztam pietu bufetas cia jau nebedirba – praziopsojom, bet bariukas vis dar veikia – tad traukiam salto alaus 🙂 Bariuke labai grazias tiek zinomas tiek ir nelabai, bet labai ritmingas dainas gyvai traukia du muzikantai – jie koncertuoti atplaukia is kitos salos 🙂 Laaabai grazi ir gyva ta ju muzika 🙂

Besededami prie baro susipazistam su Krisu (Chris) is Orlando – labai malonus zmogus. Toks labai gero veido. Is tokiu kur pasiziuri – ir supranti kad sitas zmogus tiesiog geras :)) Labai su juo susidraugavom, apsikeitem kontaktais ir likusio kruizo metu vis susitikdavom 🙂

Taip besedint, beplepant ir besiklausant puikios muzikos stebejom nuostabaus grozio saulelydi. Tol kol pranese, jog toj isplauks paskutinis reisas i laiva 🙂

Persikele atgal i laiva traukem i dusa – ir vakarienes 🙂 Diena likom be pietu, tad esam jau tikrai alkani 🙂

Na o po vakarienes – vel ivairios pramogos – paziurim ivairius pasiodymus, pasivaikstom po laiva, pazaidziam kazino ir traukiam miegot 🙂

35 diena – Sestadienis. Diena atlanto vandenyne 🙂

Kadangi siandien visa diena busim laive ir niekur neskubam – traukiam pusryciu ne i bufeta, o i restoraneli, kur patiekiamas taip vadinamas “Brunch” (velyvi pusryciai). Skanaujam trinta pomidoriu sriubyte ir benedikto kiausinius 🙂
O tada traukiam pasivaiksciot po laiva – jis toks didziulis, kad tikrai yra vietu kur dar nebuvom 🙂
Idomumo delei traukiam i spa (jis kaiuoja papildomai, tad niekad cia nejom), bet keliaujam tik pasivaikscioti apsiziureti ir atrandam – puikiausia sporto sale, kuria nemokamai galima naudotis visiems keleiviams 🙂 Man joje labiausiai patiko begimo takeliai su vaizdu i jura 🙂

Paciame virsutiniame laivo aukste – atrandam mini golfa! Niekad nesu zaidusi, bet Zygis ikalba pameginti. ZIAURIAI patiko!!! Ir kaip pirma karta neblogai sekesi – nuo Zygimanto atsilikau vos 5 taskais :))

Dar pasivaikscioje po laiva randam poilsio zona tik suaugusiems. Cia itin ramu… Visi snuduriuoja ant gultu, kazka skaitineja… 🙂

Sutikom ir sausumos pranasa! Keista matyti pauksteli kai aplink kiek akys uzmato – vanduo.

Siandien per pietus laive aptikom Lietuviu!!! Mus bufete pakalbino prie gretimo staliuko sedinti Agne 🙂 Ji su savo vyru gyvena Frankfurte, o siame kruize atsidure per seseri Kristina, kuri Majamyje svente savo vestuves, nors gyvena Bostone 🙂 Po vestuviu abi seserys su vyrais ir merginu tevai isplauke i si kruiza 🙂 Jie sias seimos atostogas vadino “Familymoon” 🙂 Labai malonus zmones, buvo smagu su jais pabendrauti 🙂

Diena tokia leta, nera kur skubeti, tad viska darom letai… tik laikas bega greitai… 🙂

Pamirkstam dziakuzyje ir nepajuntam kaip ateina vakaras 🙂
Tad griztam i kambari, balkonelyje stebim nuostabu ir deja jau paskutini siam kruize saulelydi… Vaizdas kaip visada kerintis…

Siandien iki vakaro reikia isstumti prie duru sukrauta lagamina, jei nenorim rytoj patys jo tampytis, tad valandele skiriu pakavimuisi 🙂
Galiausiai ruosiames puosiames ir keliaujam vakarienes 🙂
Per vakariene isbandziau imantriausia kada nors valgyta patiekala – varliu kojeles!!! :)))) Daug kas sako, kad ju skonis primena vistiena, bet man jos labiau primine riebia zuvi :)) Nelabai patiko. Daugiau nekartociau :)))

Ir kodel negalejau kaip Zygis – midiju uzsisakyti?? :))) Ogi del smalsumooo!!!

Gerai, kad cia buvo tik starteris, ir su pagrindiniu patiekalu galejau ‘uzsiskaninti”. Visai negurmaniskas tas mano skonis :)))

Vakare vel ivairiausi renginukai vyksta laive, ta ir mes – tai sen tai ten juose lankomes 🙂

36 diena, Sekmadienis
I Majami atplaukem dar neisausus, tacia is laivo laipinimas prasidejo tik nuo 8.30 ryto. Tad pusryciaudami gerejomes Majamio vaizdais is laivo.

Na ka, laikas atsisveikinti su siuo laivu, kuris savaite buvo musu namais… 🙂 Paskutinis selfis ir lipam lauk 🙂

Islipe is laivo – traukiam i viesbutuka ir… dirbam dibam dirbam dirbam. Savaite be interneto mums – laaaabai daug, ypac kai nebuvom tam pasiruose, nes pries isigyjant kruiza buvom patikinti, kad isigijus plana laive interetas tikrai veiks, o greitam jie turi “priemium” plana. Deja nieko panasaus 🙁 Tad sprendziam ivairiausias problemas kurias galim pastebet ir isprest tik turedami interneta…
Taip prabega sekmadienis, pirmadienis ir netgi antradienis (36,37,38 keliones dienos) Majamyje – visiskai darbingai. Tik vakarais iseidavom vakarieniauti ir pasivaikscioti.

Majamis vis puosiasi Kaledoms…

Viena vakara vaikstinedami parke prie juros sutikom veveryte! Visai nebaukscia 🙂 Taik deja neturejom kuo pavaisinti 🙂 Pauosciusi Zygio pirsta nusprende, kad jis neskanus ir pabego :)))

Man labai patiko graffiti vienoje is kaviniu 🙂

O musu viesbutuko kiemas tiesiog nuostabiai atrodydavo naktimis!!!

Na o rytoj – skrendam i Jamaika!