Norint išbandyti Rožinių dviračių maršrutą, kelionę geriausiai prasidėti prie Verkių rūmų architektūrinio ansamblio, kuriam daugiau kaip du šimtai metų. Nuo Verkių rūmų toliau važiuojame kairiąja Žaliųjų ežerų gatvės puse, per Verkių mišką iki sankirtos su Gulbinėlių gatve. Toliau prasideda specialia žvyro danga paklota taip vadinama Rožinių dviračių trasa.

Važiuodami ja, miško keliais, netrukus pasiekiamas Ežerėlių geomorfologinis draustinis. Šioje vietovėje mažus ežerėlius keičia jau spėję užakti ežerai, iš kurių telikę pelkėti duburiai. Pakilus ant kalvos atsiveria vaizdas į Also ežerą, o pamiške nusileidžiama į Gulbinų gatvę, kuri veda Balsio ežero link.

Toliau pravažiuosite per liepų giraitę, Žaliųjų ežerų kraštovaizdžio draustinio keliais, didžiausio ir giliausio parko ežero – Balsio – pakrantėmis. Tai mėgstama poilsiautojų vieta.

Nuo rytinio Balsio ežero kranto atsiveria vaizdas į tyvuliuojantį žalios spalvos vandenį. Toks jis yra nuo didelio karbonatų kiekio požeminiuose šaltiniuose, maitinančiuose visą Žaliųjų ežerų grupę. Įdomu, kad visai šalia Balsio esantis Mažojo Gulbino ežeras telkšo 20 metrų aukščiau, t.y. lyg ant kalno. Toliau trasa vingiuoja nuostabaus grožio Riešės upelio pakrantėmis link Turniškės kraštovaizdžio draustinio, pro technikos paminklą – Naujųjų Verkių popieriaus fabriką ir Verkių gatve baigiasi prie Verkių rūmų pastatų.

Palei visą šį maršrutą yra įrengti informaciniai stendai, rodyklės, poilsiui skirti suolai, pavėsinės ir kita infrastruktūra.