Turistinis maršrutas: „Po angelų sparnais“
Maršruto ilgis – 32,4 km

Netoli Trakai – Rykantai kelio, šalia Užutrakio, 2009 m. rugsėjį įkurta „Angelų kalva”, kurią sudaro įvairios, beveik 5 metrų aukščio angelų skulptūros, simbolizuojančios pagrindines krikščioniškąsias vertybes.

Informacinis stendas šalia „Angelų kalvos” skelbia, jog tai yra vienoje architektūrinėje ašyje išsidėsčiusių Trakų dvasinių statinių – Trakų stačiatikių Šv.Dievo Motinos, Švč. Mergelės Marijos apsilankymo bažnyčios, Trakų salos pilies – seka. Angelų kalva ir toliau plytintis Angelų takas – tarsi simbolinis „vainikas“ Trakams. Plačiau apie tai skaitykite: www.uzugiriai.lt

Važiuodami šiuo, Trakų turizmo informacijos centro sudarytu maršrutu, aplankysite ne tik „Angelų kalvą”, bet ir atsinaujinusią Užutrakio dvaro sodybą, Bražuolės piliakalnį, Anupriškių nuotykių parku ir daugelį kitų Trakų apylinkių įdomybių.

Smulkus maršruto aprašymas:

Kelionę pradėkite nuo Trakų informacijos centro ofiso (Vytauto g.69) ir keliaukite iki cerkvės maždaug 0,2 km. Už cerkvės pasukite kairėn į Maironio g. ir važiuokite tiesiai iki sankirtos su Birutės g. Kelionę tęskite  Bernardinų (Lukos) ežero pakrante, kol po kaire privažiuosite pėsčiųjų/dviračių taką išvesiantį iki Karaimų g. Ties „ Kibinų šalimi“ pasukite dešinėn, važiuodami Karaimų gatve kirskite Karaimų tiltą ir netrukus pasieksite Rėkalnio žiedą. Važiuokite Vievio kryptimi iki posūkio į Užutrakį ir Rykantus. Sankryžoje pasukite į dešinę ir puikiu dviračio taku važiuokite iki atsinaujinusios Užutrakio dvaro sodybos.

Ažiūrėję Užutrakio dvarą su nuostabiu parku grįžkite atgal, tuo pačiu keliu, kaip ir atkeliavote, iki sankryžos Rykantų kryptimi (kelio Nr. 4750). Čia pasukite į dešinę ir važiuokite tiesiai asfaltu iki posūkio link Būdos kaimo. Pavažiavę apie 0,2 kilometrus žvyrkeliu, po dešine išvysite Angelų kalvą ir informacinį stendą apie „Tūkstantmečio ženklų taką”.

Pasigrožėję „Angelų kalva”, kelionę tęskite iki Būdos kaimo, vėliau Bražuolės. Tada už 0,5 km. pasukite kairėn Vievio kelio link ir privažiavę jį sukate dešinėn – Vievio kryptimi kelias Nr. 107. Ties Bražuolės kapinaitėmis suktį į dešinę, pravažiuojate sodų bendriją „Gilušis“, Anupriškes, „Anupriškių nuotykių parką. Tuomet grįžtate atgal į kelią Nr.107 vedantį link Trakų pro Bražuolę, Bražuolės piliakalnį ir išlendate atgal į Vievio kelią. Sukate Trakų link, pravažiuojate paplūdimį prie Akmenos ežero, Arakalnį (Rėkalnį) ir Vievio žiedą. Kelionę tęsiate Žaliąją gatve, pravažiuojate Senasias ir Naujasias karaimų kapines, kol galiausiai pasieksite Karaimų gatvę ir grįšitę į maršruto pradžios tašką.