Turistinis maršrutas: Aristokratiškasis Užutrakis
Maršruto ilgis:
– važiuojant/pėščiomis: 24,2 km
– parplaukiant laivu: 12,7 km

25 km nuo Vilniaus nutolusi nuostabi Užutrakio dvaro sodyba. Pirmą kartą Užutrakis, vadintas „Algirdo sala”, paminėtas XIV a.

J.Tiškevičius Užutrakį nusipirko 1897 m. Per trumpą laiką Juozas su žmona Jadvyga kunigaikštyte Sviantopelk – Četvertinska Užutrakyje sukūrė nuostabų ansamblį. Parke įrengti informaciniai stendai, kuriuose trumpai pažinsite dvaro istoriją. Parkas nepakartojamas visais metų laikais.

Grįžti atgal galima tuo pačiu keliu, kaip ir atkeliavote arba laivu persikelti per Galvės ežerą . Atplaukus į Salos pilies prieplauką ir perėjus abu tiltus, kairėn pėsčiųjų / dviračių taku link Trakų Švč. Mergėlės Marijos apsilankymo bažnyčios, kuri liudija Lietuvos valdovų pastangas vesti Lietuvą į krikščioniją, traukia malonėmis garsėjančiu paveikslu – Trakų Dievo Motina, kuri tituluojama Lietuvos Globėja ir saugo Vytauto Didžiojo laikus menančios bizantinės sienų tapybos pavyzdžius. Taip pat garsėja Trakinių atlaidais ir jų metu rengiamais maldininkų žygiais iš Vilniaus Aušros Vartų į Trakus.

Smulkus maršruto aprašymas:

Sutrumpinimai:
D – specialus dviračių takas;
A – asfaltas;
Ž – žvyro kelias;  M – miško keliukas;
[  ] – atstumas km

Keliauti  pradėkite nuo Trakų turizmo informacijos centro  Vytauto g.69, kur gausite visą išsamią informaciją apie Trakus. Toliau privažiuokite iki cerkvės, posūkis kairėn Maironio g., tiesiai Birutės g., Bernardinų (Lukos ) ežero pakrante. Kairėn pėsčiųjų/dviračių taku iki Karaimų g., „Karališkasis sodas“, dešinėn metalinis tiltas, Karaimų g., Rėkalnio žiedas. Vievio kryptis, posūkis į Užutrakį, „ Kempingas slėnyje“, Užutrakio parkas.