Pabuvoti šiame unikaliame gamtos kampelyje bus įdomu kiekvienam poilsiautojui, turistui. Tai gali būti gera gamtos ir mūsų krašto pažinimo pamoka. Strėvos miškai yra įspūdingi. Ypač tie, į kuriuos nėra įžengęs ūkininkaujantis žmogus.

Strėvos įgriuva – tai dubens formos dauba, legendomis apipintos Velnio duobės „sesuo”. Naujasis pažintinis pėsčiųjų takas tarsi paragina apžiūrėti daubą iš visų pusių, pasigrožėti gražiu mišku, pabūti natūralios gamtos prieglobstyje.

Legenda sako, kad čia stovėjo prakeikta ir prasmegusi karčiama, kur uliodavo velniai. Vieną pasniko dieną velniai kėlė vestuves. Vos tik gaidys pragydo, karčiama su visais  velniais prasmego. Vietiniai gyventojai sako, kad kartais ir dabar girdisi paslaptingi  garsai.

Tako ilgis – 600 metrų. Pakeliui įrengtos 5 stotelės: informacija apie taką; kertinė miško buveinė; Spindžiaus miško gamtinė įvairovė; dauba iš arčiau; „Natura 2000” teritorija, kurioje gausu pelkučių, šaltinių.

Čia pat yra Spindžiaus ir Drabužaičio ežerai.

Strėvos įgriuvos kilmė – termokarstinė. Maždaug prieš 18 tūkst. metų, vykstant sudėtingiems apledėjimų ir ledų atsitraukimų reiškiniams, sąnašos ir nuosėdos palaidojo atskilusį ledo luitą. Jam ištirpus ir susidarė stačiašlaitė dauba. Jos plotas – 1,5 ha, dugnas – 0,1 ha. Dugnas užpelkėjęs, durpių sluoksnis jame siekia apie 2,5 m, šlaitų aukštis – 20 m.

Naująjį pažintinį taką galima surasti važiuojant Vilnius – Marijampolė magistraliniu keliu ( nuo Trakų apie 15 km) iki Strėvos kaimo, o čia prie kelio rodyklė, kuri rodo, kur reikia važiuoti, kad patektum prie paslaptingosios įgriuvos.

Aukštadvario regioninio parke atidarytas naujas pažintinis Pėsčiųjų takas „Aplink Strėvos įgriuvą” laukia lankytojų.