Maršrutas upe Sapina – trasos ilgis 32,5 km – mėlynoji trasa

Labai įdomus maršrutas, kuriame gausu ežerų ir upių. Tai lengvas kelias, rekomenduojamas šeimyninėms išvykoms. Kaip privalumą verta paminėti galimybę pačiam nustatyti trasos ilgį. Pilnas maršrutas, kurio ilgis 32,5 km, prasideda ežere Kruklin. Plaukiame ežerais Patelnia, Gołdopiwo, Wilkus, Pozezdrze ir Stręgiel. Visuose ežeruose galioja tylos režimas. Visai trasai įveikti prireiks dviejų dienų, rekomenduojame pernakvoti vietovėje Kruklanki. Vienos dienos maršrutą, kurio ilgis 22 km, pradedame vietovėje Kruklanki. Laikydamiesi kairiojo ežero Gołdopiwo kranto plaukiame į šiaurę link šliuzo vietovėje Przerwanki. Ją pasiekiame 6 trasos kilometre. Praplaukę šliuzą netrukus upe pasieksime ežerą Wilkus. Laikydamiesi dešiniojo kranto, įveikę 3,5 km, įplauksime į upę, kuri nuves mus į didesnį ežerą Pozezdrze. Per ežerą plaukiame šiaurės kryptimi. Atstumas iki kito etapo – 2 km. Ilgiausia upės atkarpa nuplauksime iki ežero Stręgiel. Laikydamiesi kairiojo kranto po 3 km vėl įplauksime į upę ir pasieksime vietovę Ogonki. Čia trasa baigiasi.

Galindų maršrutas – trasos ilgis 30 km – raudonoji trasa Okartowo – Tyrkło – Buwełno – Wojnowo – Niegocin – Gižyckas

Tai trumpiausias maršrutas iš ežero Śniardwy į Gižycką. Tai poledyniniai ežerai. Atrakcija yra baidarių nešimas 2 km sausumos ruožu tarp ežerų Tyrkło ir Buwełno. Maršrutą pradedame vietovėje Okartowo. Plaukiame šiaurės kryptimi 5,5 km ežeru Tyrkło. Šiauriniame ežero krante esančiame kaime Cierzpięty susitinkame su žmonėmis, kurie transportuos baidares iki ežero Buwełno. Kitas kelionės etapas – tai 9,5 km atkarpa ežeru Buwełno. Įveikę 3,5 km dešiniajame krante pamatysime kanalą, jungiantį Buwełno su ežerais Ublik Wielki ir Ublik Mały. Praplaukiame pro vietovę Marcinowa Wola. Laikydamiesi šiaurinės krypties įplaukiame į kanalą, vedantį į ežerą Wojnowo. Laikydamiesi kairiojo ežero kranto praplaukiame pro kaimą Kleszczewo. Plaukiame po tiltu ir įplaukiame į ežerą Nałk Mały, po to į ežerą Nałk Duży. Nuplaukę apie kilometrą pasiekiame ežerą Niegocin, iš kur sukame į Gižycką. Nuo miesto mus skiria 5,5 km. Plaukiame laikydamiesi dešiniojo ežero Niegocin kranto.

Maršrutas Gižyckas – Dejguny – Gižyckas – trasos ilgis 32 km – rudoji trasa

Trumpa trasa – 16 km į vieną pusę. Trasa prasideda Gižycke, Łuczański kanalu plaukiame į ežerą Kisajno. Įplaukę į šį ežerą kairėje pusėje matome poilsiavietes. Laikydamiesi kairiojo kranto pasieksime kanalą Piękna Góra, jungiantį su ežeru Tajty (3,3 km). Plaukiame laikydamiesi dešiniojo kranto. Nuplaukę 6,5 km orientuojamės į  ežero sąsiaurį, kairėje matome vasarvietę Wilkasy Zalesie, dešinėje kaimą Wrony. Praplaukę sąsiaurį pasukame šiek tiek į kairę ir plaukiame pietvakarių kryptimi, nuplaukę 9 km pasieksime geležinkelio tiltą, po to šaltinio žiotis, jungiančias su ežeru Dejguny. Šaltinis yra siauras, seklus ir vingiuotas, žemais be miškų krantais. Sausros metu kartais tenka nešti baidares. Atplaukėme į ežerą Dejgunek. Plaukiame į šiaurę link geležinkelio tilto ir įplaukiame į Dejguny. Ežero ilgis 7,3 km. Plaukiame šiaurės vakarų kryptimi. Rytiniame ežero krante yra kaimas Bogacko, tolėliau kairiajame krante kaimas Grzybowo. Už kilometro yra iškyšulys, kuriame yra vieta palapinėms statyti, priešingame ežero krante yra kempingas bei maudymuisi tinkama vieta. Ežero gale, kairiajame krante yra kaimas Kronowo. Kelias tagal yra panašus, išplaukdami iš ežero Tajty orientuojamės į pietus (dešinė) į kanalą Niegociński. Laikydamiesi kairiojo ežero Niegocin kranto priplaukiame Gižycką.

Maršrutas Gižyckas – ežeras Wojnowo – ežeras  Buwełno – Ublik Mały – trasos ilgis 14 km – geltonoji trasa

Lengva trasa. Pirmojo etapo ilgis yra 7,5 km, plaukiame Niegocin ežeru, laikydamiesi kairiojo kranto. Pasiekiame sąsiaurį, jungiantį ežerus Niegocin ir Wojnowo. Toliau plaukiame poledyniniais ežerais. Nuplaukę 5 km pasiekiame kanalą, jungiantį su ežeru Buwełno. Nuplaukę dar 5,5 km kairiajame krante esančioje įlankėlėje ieškome nendrėse paslėpto šaltinio, vedančio į ežerą Ublik Wielki. Plaukiame prieš srovę medžių pavėsyje, praplaukiame po tilteliu ir maždaug po 600 m pasiekiame ežerą. Orientuojamės į vasarvietę priešingoje ežero pusėje, ieškome įėjimo į vandens tunelį, kuriuo plaukdami po maždaug 50 m pasieksime labai švarų ežerą – Ublik Mały (Zielone Jezioro – Žaliasis ežeras), kuriuo ir plaukiame iki trasos galo. Ten yra mūsų kelionės tikslas – kempingai.

Maršrutas Gižycko žemės ežerais – trasos ilgis 80 km – mėlynoji trasa

Ryńskie – Tałty – Łagodne – Niegocin – Kisajno – Dargin – Dońskie

Plaukdami šiuo maršrutu galėsime gėrėtis Gižycko žemės grožiu. Rekomenduojame skirti tam keletą dienų. Pradedame vietovėje Ryn, iš kur ežeru Ryńskie plaukiame į pietus iki ežero Tałty. Laikydamiesi kairiojo kranto priplaukiame kanalą Tałtski, kuriuo įplaukiame į ežerą Tałtowisko. Tai 14 trasos kilometras. Kertame ežerą, praplaukiame pro įlanką ir kaimą Zielony Gaj. Įplaukiame į kanalą Mioduński, vedantį į kaimą Szymonka. Čia galima papildyti atsargas ir pernakvoti. Toliau iš šio ežero plaukiame šiaurės kryptimi į ežerą Jagodne. Nuplaukę 7 km pasiekiame kanalą Kula. Toliau plaukiame link ežero Boczne. Plaukdami šiuo ežeru dešinėje matome turistinę vietovę Rydzewo. Iš ežero Boczne įplaukiame į ežerą Niegocin. Iki Gižycko liko 8 km. Siūlome plaukti palei kairįjį krantą. Pro vietovę Wilkasy priplaukiame Gižycką. Łuczański kanalu pasiekiame ežerą Kisajno. Ežere daug salų, kuriose yra vandens paukščių rezervatai. Laikydamiesi dešiniojo kranto nuplaukę 10 km pasiekiame pusiasalį Królewski Róg. Siūlome plaukti kairiau, į pusiasalį Fuledzki Róg, jį praplaukę pasieksime ežerą Dobskie, kuriame gyvena kormoranai. Iš ežero Dobskie grįžtame į atvirus ežero Dargin vandenis, iš kur galime plaukti į šiaurę link Węgorzewo arba plaukiant palei krantą pasiekti Gižycką, kur baigiasi trasa.