Užjūrio greitkelis tęsiasi nuo vienos salos prie kitos per 42 tiltus, esančius Jungtinių Valstijų pietrytinėje dalyje, Florida Keys.

Neseniai šis kelias buvo pakrikštytas „Visos Amerikos keliu“ (All American Road). Tokį skambų vardą paprastam keliui niekas neskirtų. Manoma, jis turi būti išties įspūdingas, pasižymėti unikaliais bruožais ir išskirtinėmis charakteristikomis.

Būtent toks ir yra vaizdingas Floridos Užjūrio greitkelis.

Užjūrio greitkelis buvo pastatytas 1938 metais, vietoje seno geležinkelio, kurį sugriovė vietovėje praūžęs stiprus uraganas.

1983 metais kelias buvo pilnai restauruotas ir modernizuotas. Erdvus Užjūrio greitkelis dabar nutįsęs virš vandens ir, važiuojant juo, beveik 4 valandas galima mėgautis nuostabiais vaizdais bei iš visų pusių supančiu Atlanto vandenynu. Milijonai į Floridą atvykusių turistų kasmet skuba aplankyti jį vien tik tam tam, kad pasimėgautų puikia aplinka ir gražiu kraštovaizdžiu.

Kelias tęsiasi apie 205 kilometrus ir važiuojant juo norisi, kad jis niekada nesibaigtų. Tik įsivaizduokite, kokie čia turėtų būti nuostabūs ir nepaprasti saulėlydžiai bei saulėtekiai…

Be abejonės, Užjūrio greitkelis – tai modernus šedevras.

Šalia greitkelio, 2002 metais buvo įrengtas Florida Keys Užjūrio paveldo dviračių maršrutas, kuris apjungia įdomiausias vietovės lankytinas vietas, istorinius paminklus ir gražiausius pakrantės paplūdimius.

Take yra įrengtos stotelės, poilsio aikštelės, informaciniai stendai. Važiuodami juo, turistai turi galimybę ramiai ir neskubant pasimėgauti nuostabia vietove bei susipažinti su įdomia jos istorija.