Kad pasiekti Tsambikos viršūnę tenka įveikti ilgą, nelengvą kelią, kurį sudaro 350 laiptų vedančių tiesiai į viršų. Pačiame to kalno viršuje iškilusiame maždaug 300 metrus virš jūros lygio, stovi maža, bizantinė bažnytėle dedikuota Mergelei Madonai. Iš čia atsiveria puikiausi vaizdai į šiaurinėje Rodo dalyje stūksantį Kolymbia miestelį, ir pietuose – į nuostabų Tsambikos paplūdimį bei Lindą. Vien tik dėl šio vaizdo jau verta lipti į Tsambikos viršūnę.

Bet tai, – dar ne visa istorija. Legendoje pasakojama, kad, kiekviena, basomis į šį kalną įkopusi ir Šv. Mergelei pasimeldusi nevaisinga moteri, galiausiai bus palaiminta ir susilauks vaikų. To sėkmę įrodo Rodo salos vaikų vardai. Sakoma, kad jei po šio vizito nevaisinga moteris susilaukia berniuko, tai privalo jį pavadinti „Tsambikos“, o jei mergaitės – „Tsambika“.  Tai unikalūs Rodo salos gyventojų vardai. Tad jei vis dar abejojate šia legenda, tuomet pabandykite šukteliti šiuos vardus judresnėje Rodo gatvėje ir išvysite savomis akimis, kokia sėkminga yra Tsambikos viršūnė.

Rodo saloje Šv.Tsambikos diena švenčiama kiekvienų metų rugsėjo 7 dieną.