Viename Anglijos kaimelyje stovi Šv. Marijos Magdalietės bažnyčia, o ant jos varpinės kabo neįprastas laikrodis, kuris vietoj XII-tos valandos rodo XIII-tą.

Šv. Marijos Magdalietės bažnyčią su tokiu neįprastu laikrodžiu galima pamatyti keliaujant Vaitgifte (Whitgif), Rytinio Jorkšyro grafystėje. Ši bažnyčia buvo pastatyta maždaug prieš 800 metų, o laikrodis jos bokšte įmontuotas 1919 metais, pažymint I Pasaulinio karo baigtį. Niekas nežino tikrosios laikrodžio skaitmens neatitikimo priežąsties, bet tarp gyventojų sklando įvairios teorijos.

Vieni sako, kad dailininkas galėjo būti išgėręs ir visiškai atsitiktinai įvėlė laikrodyje klaidą. Kiti sako, kad vienas originalus XII valandos „I“ galėjo tam tikru laiku sutapti su laikrodžio rodykle ir nesimatyti. Todėl buvo nuspręsta jį užpaišytas juodais dažais ir kitą „I“, nebesutampantį su rodykle, nupiešti šalia. Laikui bėgant juodi dažai ant laikrodžio nusilupo ir atsidengė trečioji, užpaišytoji „I”. Taip dabar bažnyčios laikrodis rodo nebe XII-tą, o XIII-tą valandą.

Nepriklausomai nuo priežastčių, bažnyčios valdžios institucija nusprendė nekeisti laikrodžio neatitikimo ir to rezultatas – galbūt unikalus laikrodis Pasaulyje, rodantis XIII-tą valandą.