Trolio liežuvis (norv.k. Trolltunga) – įspūdinga uoliena, puošianti pietvakarių Norvegijos kraštovaizdį. Taikliai pavadintas „Trolio liežuvis“ horizontaliai kyšo iš kalno ir yra pakibęs net 350 metrų aukštyje virš Skjegedalio slėnio. Apačioje – praraja, tad reikia turėti nemažai drąsos, kad atsistotum ant šios išsikišusios uolienos krašto.

„Trolio liežuvis“ yra vienas iš trijų neįprastų ir nuostabių Norvegijos uolų. Kitos dvi, – tai Kjerago akmuo (Kjeragbolten) ir Preikestolen‘as. Trolio liežuvis mažiau žinomas, nei kitos dvi, todėl šioje vietovėje visada nedaug turistų.

Kaip nuvykti iki „Trolio liežuvio“?

Norėdami pamatyti „Trolio liežuvį“ ir jį aplankyti, turėtumėte vykti į Oddą, tada pro Tyssedal‘į link Skjegedalio. Pirmus 960 metrus į kalną link „Trolio liežuvio“ galima pakilti funikulieriumi.  Tik jis dažnai neveikia ir tokiu atveju visą kelią reikia įveikti pėsčiomis. Kad iškylautojams būtų lengviau įveikti kelią į kalną yra įrengti laiptai bei takai. O nuo ten, link Trolio liežuvio, veda pažymėtas takas. Kelionėje užtruksite 3 – 4 valandas. Vietomis sutiksite stovinčias trobeles, priklausančias Norvegijos Treko Asociacijai. Jose galite nakčiai apsistoti.

One thought on “Trolio liežuvis”
  1. Smagus pasakojimas. Šią vasarą ir mes su žmona savarankiškai keliavome po Norvegiją. Tai pasakiško grožio šalis. Deja prie Trolio liežuvio dėl laiko stokos nebuvome. Tačiau buvome nuėję iki pat Kjerag akmenuko, kuris įstigęs tarp uolų. Vaizdas ir jausmas ten taip nuostabus… Visa Norvegija kaip paveiksliukas… Ir vėl jaučiu nuostalgiją praėjusiai vasarai… 🙂