Akivaizdus ir labiausiai vertinamas Stokholmo miesto turtas yra vanduo. Norintiems pasimėgauti vandens procedūromis Stokholmo mieste net nebūtina nuklysti toli nuo centro. Miesto zonoje gausu puikių paplūdimių ir pakrantės uolų, nuo kurių smagu pašokinėti į vandenį.

Tačiau, įsėdę į metro ir nuvykę į pietvakarinį Aspuddeno priemiestį (raudonoji metro linija), vos už poros kilometrų, atsidursite visai kitame pasaulyje, kuriame rasite vieną maloniausių vandens pramogų vietų Stokholme – Trekanteno ežerą, kuris išvertus į lietuvių kalbą reiškia Trikampio ežerą.

Trekantenas – tai nedidelis ežeras, įsitaisęs pietiniame Stokholmo gale. Ežero pakrantės dirbtinai sutvarkytos, bet yra išskirtinai gražios. Čia įsteigti nuostabūs parkai ir įrengta daugybė pasivaikščiojimams skirtų takų bei jaukios vietelės, norintiems pažvejoti.

Vasaros metu, smėlėtame Trekantsbadet paplūdimyje, gausiai šurmuliuoja jaunimas ir šeimos su mažais vaikais. Ore tvyro laisva atmosfera. Gretimai yra įrengtas tiltas, nedidelis ledų ir užkandžių kioskelis. Netgi žiemos metu švedai mėgsta prie šio ežero atvykti ir ant jo pačiuožinėti su pačiūžomis.

Taigi, jei nuspręsite Trekanteno ežerą aplankyti, tuomet turėsite unikalią galimybę bent trumpam įsimaišyti į Stokholmo gyventojų gretas ir pajusti jų laisvalaikio ritmą.