Uyuni dykumos pakraštyje, šalia apleistos prekybinės gyvenvietės, rymo tylūs, plieniniai milžinai. Ši vietovė neatsitiktinai tituluojama, kaip traukinių ir lokomotyvų kapinės. Jos tokios didelės, jog atrodos, kad paskutiniam poilsiui čia buvo suvaryti visi Pietų Amerikos traukiniai.

Uyuni – nuo senų laikų buvo žinoma, kaip svarbus transporto centras, jungiantis kelis didžiuosius Pietų Amerikos miestus. XIX amžiaus pradžioje, vietovėje buvo vykdomi planai, siekiant sukurti dar didesnį geležinkelio tinklą. Bet dėl techninių kliūčių ir įtampos su kaimyninėmis šalimis projektas buvo nutrauktas, traukiniai ir kita įranga – palikti dykumoje irti ir rūdyti.

Dauguma traukinių, aptinkamų „kapinėse“ datuojami iš XX amžiaus pradžios. Čia jie buvo importuoti iš Didžiosios Britanijos.

Kitose vietovėse, galingi plieniniai traukiniai būtų išsilaikę daug geriau. Tačiau Uyuni teritorija, gali pasigirti didžiausiu mūsų Žemėje druskos ežeru, ir vietovėje siaučiantys sūrūs vėjai greitai ardo net ir stipriausią metalą. Jiems į pagalbą dar atskuba vandalai.