Suan Nong Nooch yra įsikūręs populiareme Tailando kurorte, Patajoje. Tai populiari Patajos kurorto lankytina vieta, sužavinti savo svečius nepakartojamu kraštovaizdžiu ir supančiais nuostabiais vaizdais. Viskas čia atrodo kaip iš pasakos.

1954 metais, šioje vietoje, platų, 600 ha dydžio žemės plotą įsigijo misteris Pisit ir ponia Nongnooch. Jie ketino čia įsteigti vaisių plantaciją. Tačiau, pasisvečiavusi užsienyje ponia Nongnooch, grįžo su tvirtu sprendimu, sukurti atogrąžų sodą su dekoratyviniais augalais ir gėlėmis. Taip gimė Suan Nong Nooch – vienas gražiausių mūsų Žemėje sukurtų parkų.

„Suan“ išvertus į lietuvių kalbą reiškia sodą, nes tai vieta, kur visi suinteresuoti gali susipažinti su Tailando kultūra ir tradiciniais tajų pasirodymais.

Pirmą kartą Suan Nong Nooch duris lankytojams atvėrė 1980 metais. Šiandien, kasdien šiame parke apsilanko daugiau nei 2000 svečių.

O sodas atrodo vis dar taip pat, kaip ir atsidaręs: apsuptas tradiciniais tajų stiliaus namukais, vilomis, pokylių salėmis, restoranais ir plaukimo baseinais.

Parkas atviras kasdien nuo 8 iki 18 val.
Įėjimo į parką bilieto kaina: $12 – suaugusiems (įskaitant renginius).