Jei per savo atostogas pageidautumėte aplankyti ir apžiūrėti didžiąją Rusijos dalį, bet tam neturėtumėte užtektinai laiko, tuomet ilgai nesvarstę vykite į Sankt Peterburgą ir aplankykite naują „Grand Maket“ parodą.

Čia, vos per porą valandų, galėsite apžiūrėti beveik visą Rusijos Federaciją: nuo Kaliningrado srities vakaruose iki Kamčiatkos – rytuose.

Iki mažiausių smulkmenų atkurtos vietovės ir kasdieninio rusų gyvenimo detalės leidžia lankytojams geriau susipažinti su didžiausia pagal plotą Pasaulyje šalimi.

„Didysis modelis“  nėra išbaigta Rusijos geografijos kopija, tačiau jis puikiai atskleidžia tikrąjį Rusijos veidą ir sudaro išskirtines galimybes lankytojams geriau pažinti šalį per labai trumpą laiką.

Miniatiūriniame šalies modelyje visa Rusija yra sumažinta 1:87 masteliu ir kompaktiškai sutalpinta į 800 kv.km. plotą užimačias patalpas. Vadovaujasi sena miniatiūrinių modelių gamybos technika, jame detaliai atkurtos žymiausios Rusijos vietovės ir svarbiausi istoriniai įvykiai.

Tarp nesibaigiančių geležinkelio linijų ir mašinomis užsikimšusių asfaltuotų greitkelių lankytojai gali patyrinėti nedideles šalies gyvenvietes ir tradicines šalies sodybas, oro uostus ar gamyklas, įvairių programų centrus ar net ištisus megapolius.

Didžiąjame modelyje tolimus Sibiro kaimelius vis dar puošia medinės trobelės ir bažnyčios. Ant suolelių šalia namų sėdi jaunos poros ir kažką tyliai šnabžda į ausį.

Moterys kiemuose džiausto skalbinius, vaikai siaučia žaidimų aikštelėse, o vyrai triūsia erdviuose laukuose ar net garažuose…

Išties nuostabu yra tai, kad Didžiąjame modelyje viskas veikia: žmonės juda, mašinos važiuoja, gatvių žibintai užsidega, kaminai rūksta, tiltai pasikelia…

Projekto kūrėjai tikisi, kad ateityje šis modelis taps didele turistine atrakcija ir privilios ne tik daugybę užsienio turistų, bet ir vietinius gyventojus. Pasak, kai kurių oficialių šaltinių, Grandmaket jau dabar yra didžausias, kada nors sukurtas šalies modelis. Jo kūrybos darbai ir toliau vyksta.

Neužbaigtą versiją dabar galima pamatyti kiekvieną sekamdienį nuo 14.00 iki 17:00 val. O tie, kuriems jau pasisekė tą padaryti, tvirtina, kad parodoje labai įdomiai ir maloniai praleido laiką, ir, kad ši vieta yra labai patraukli bei žavinga.

Grandmaket yra įsikūręs atokiau nuo istorinio Sankt Peterburgo miesto centro. Tikslus adresas: 16 Ulitsa Tsvetochnaya, Sankt Peterburgas.

Įėjimo kaina: 350 rubliai ($12.40) – suaugusiems, 200 rubliai ($7) – vaikams.