Įspūdingo grožio Ruby krioklys slepiasi Tenesio valstijoje, iškilusio Lookout kalno oloje. Yra laikomas viena įdomiausia pietrytinės JAV dalies lankytina vieta ir yra didžiausias požeminis krioklys, pasiekiamas turistams nuo 1930 metų.

Manoma, kad Ruby krioklys vietovėje susiformavo prieš 200 – 240 milijonus metų, maždaug tuo pačiu metu, kai formavosi pats Lookout kalnas. Lietaus ir kalnų šaltinėlių maitinamo Ruby krioklio vanduo krenta iš 50 metrų aukščio maždaug 1200 l/min greičiu ir išsisklaido požeminiame ežere su skaidriu kaip krištolas vandeniu.

Ruby krioklys buvo atrastas visiškai atsitiktinai 1928 metais, kuomet Leo Lambertas įrenginėdamas liftą  šalia esančioje oloje, aptiko siaurą tunelį. Jo gale tūnojo iki tol neištyrinėta ola su nuostabaus grožio požeminiu kriokliu,  kurį pavadino savo žmonos garbei – Ruby. Ši romantiška pavadinimo kilmė turistams patinka ne mažiau, nei pats krioklys.

Turistų patogumui oloje įrengtas apšvietimas ir nutiestas pažintinis takas.

Daugiau informacijos apie Ruby krioklį galite rasti: rubyfalls.com