Septynių šaltinių slėnyje (gr.k. Epta Piges), pro 180 metrų ilgio tunelį teka septyni sraunūs šaltiniai ir subėga į dailų, dirbtinį ežerą. Šioje vietoje yra įrengti keli miško takai, kuriuos supa tankių medžių pavėsiai. Karštomis vasaros dienomis šiais takais be galo gera ir smagu pasivaikščioti.

Sakoma, kad Rodo „Septynių šaltinių“ vanduo gydo ir suteikia žmogui žvalumo. O štai įveikusiam tamsoje skendintį stebuklingąjį tunelį – dovanoja atjaunėjimą ar netgi nuplauna nuodėmes.

Septynių šaltinių slėnyje gamta ypatingai graži. Čia be galo romantiška. Tai viena žaviausių Rodo salos lankytina vieta – visiškai nepanaši į visas kitas. Ji rami, atpalaiduojanti ir be galo žavi.

Septynis šalinius rasite pasislėpusius tankamiame miške, tarp Colymbia ir Achipolis kaimelių. Tai ideali vieta iškyloms ir yra mėgiama ne tik turistų, bet ir vietinių gyventojų, kurie trokšta pabūti gyvos gamtos apsuptyje.

Šalia šaltinėlių veikia jauki graikiška taverna. Retkarčiais aplink sukinėjasi suvenyrų pardavėjai, neįkyriai siūlydami įsigyti įvairių niekučių.