Perito Moreno ledynas yra nutysęs Patagonijos Anduose, Santa Kruzo provincijoje, Argentinoje. Tai vienas iš trijų amžinų, neatsitraukiančių Patagonijos ledynų.

250 kv.km pločio, 30 km ilgio, Perito Moreno ledynas retkarčiais įsiveržia į L formos Archentino ežerą, kur suformuoja natūralią užtvanką, padalindamas ežerą pusiau. Tuomet ežero vandens lygis pakyla net 30 m. aukščiau įprasto, bandydamas prasiveržti pro ledinę sieną. Stebėti vandens slėgio sukeltą stulbinančią ledyno užtvankos griūtį veržiasi tūkstančiai turistų iš viso pasaulio. Tačiau ledyno griūties ciklas nėra reguliarus. Jis įvyksta ne dažniau nei kartą per metus, vidutiniškai kas 3-4 metus, o kartais tik kartą per dešimtmetį. Bet jei kam pavyksta šį reginį išvysti, pasakoja, kad šios akimirkos vertėjo laukti.

Perito Moreno ledynas sudaro dalį Pietų Patagonijos Ledo kepurės – trečio pagal dydį Pasaulyje gėlo vandens šaltinio. Jis įsitaisęs „Los Glaciares“ Nacionaliniame parke. Buvo pavadintas Patagonijos tyrinėtojo Francisko Moreno (Francisco Moreno) garbei.

Perito Moreno ledyno liežuvio galo plotis yra apie 5 kilometrai; aukštis – apie 60 metrų virš ežero vandens lygio. Šis ledynas yra vienas gražiausių Pasaulyje.