Senas norvegų žodis „mol“ reiškia žmogaus sukurtą kalvą arba akmenų piramidę. Senovėje tokios akmenų kalvos dažniausiai žymėdavo kapavietes.

Molen – didžiausias žmogaus sukurtų kalvų paplūdimys Norvegijoje. Jame yra išlikę 216 akmens piramidžių. Per paskutinius 2000 metų šios uolų krūvos mažai pakito ir iki šiol tebėra senovinėmis kapinėmis gražiame Norvegijos paplūdimyje. Jame yra net 16 didelių akmeninių piramidžių, kurių diametras siekia daugiau nei 30 metrų. Dar 200 mažų piramidžių yra lygiagrečiomis eilėmis išsidėsčiusių pagal jūros krantą.

Kasinėjant  vietovę buvo rasti apdegę akmenys ir geležinės vinys, kurių amžius siekia net 250 m.pr.Kr. Todėl yra manoma, kad ši vieta buvo ne tik kapavietė, bet ir krematoriumas, kuriame degindavo žuvusių karių ir jūreivių kūnus. Archeologai tiksliai nežino, kokios apeigos vykdavo laidotuvių metu, bet sutaria, kad įtakingieji visuomenės nariai buvo laidojami įspūdingesnėse kapavietėse, o eiliniai žmonės turėjo tenkintis paprastesnėmis vietomis.

Akmenines piramides puikiai matydavo pro šalį praplaukiantys laivai, todėl ši vieta buvo ir atskaitos taškas, padedantis orientuotis tarp tuometinių prekybos centrų.