Šis spalvotas ir neįprastai atrodantis pastatas – tai gyvenamųjų butų kompleksas, stovintis Darmštato mieste, Vokietijoje. Pastatas yra žinomas „Miško spiralės“ (vok.k. Waldspirale) pavadinimu ir tuo puikiai atspindi savo neįprastą formą bei žalia augmenija apaugusį stogą.

Miško spiralė Darmštato mieste iškilo 2000 metais. Namą suprojektavo garsus architektas iš Vienos – Friedensreichas Hundertvaseris. Pasakojama, kad Hundertvaseris nupiešė šio namo eskizą ant servetėlės​​, pietų su klientais metu ir pagrindinė šios konstrukcijos koncepcija nuo pirminio eskizo mažai kuo pakito. U-frmos pastatą puošia ypatingas fasadas, kuriame sunkiai rasite bent vieną  tiesią liniją. Jam visai nebūdinga įprastiems statiniams priimtina simetrija. Pastatą puošia daugiau nei 1000 langų ir nė vieno iš jų nėra vienodo. Prie kiekvieno lango ar durų yra pritvirtintos skirtingos rankenos.

Miško spiralės name yra 12 aukštų, kuriuose išbarstyti 105 erdvūs butai, o ant stogo puikuojasi iš buko, klevo ir liepų suformuotas sodas.

Miško spiralė – tai įspūdingas modernios architektūros pavyzdys. Apžiūrėkite, jei turėsite galimybę.