Valtviertelio piramidė (Waltviertel pyramid) – tai nežinomos kilmės, 7 metrų aukščio ovalus statinys pasislėpęs giliai tarp Cvetlo (Zwettl) ir Gros-Gerungso (Gross-Gerungs) miškų. Piramidė pastatyta iš laisvai, lyg į pyragą sukrautų akmenų. Tai vienintelis žinomas tokio pobūdžio statinys vidurio Europoje.

Austrijos miško piramidės kilmė ir amžius yra nežinomi. Kai kurie mano, kad tai išlikęs senovės germanų paminklas. Tačiau ši teorija mažai tikėtina, kadangi jokie archeologiniai įrodymai negali pagrįsti tokių splėliojimų, bet rodo kad ši vietovėje nebuvo apgyvendinta nei prieš mūsų erą, nei ankstyvaisiais mūsų eros laikais.

Labiau tikėtina teorija, kad piramidė šioje vietovėje iškilo po to, kai 1747 metais Leopoldas Kristofas (Leopold Christoph) netoliese esančios Rosenau pilies teritorijoje įkūrė masonų ložes. Tikėtina, kad piramidė galėjo tarnauti slaptai organizacijai kaip signalizavimo stotelė iškilus pavojui. Šalia piramidės buvo rasti sienų griuvėsiai, todėl ji galėjo būti ir daug didesnio statinio struktūros dalimi.

Keista, žolėmis apaugusi piramidė 2007 metais buvo paskelbta oficialiu valstybės saugomu paminklu ir yra įdomi Austrijos lankytina vieta.