Prisijunkite prie šventės!

Nuo gruodžio 10 dienos iki balandžio mėn. pabaigos Švedijos Kiruno mieste jau dvidešimtą kartą duris turistams atvėrė „Ledo viešbutis“.

Tai didžiausias pasaulyje viešbutis,  pastatytas iš ledo ir sniego. Kasmet, atšalus orams,  apsuptame laukinės gamtos miestelyje,  susirenka garsių architektų, dizainerių ir menininkų tarptautinės komandos, kurios čia sukuria vis naujesnę ir unikalesnę  Ledo viešbučio versiją. Ledo kūrinį galima pamatyti iki balandžio pabaigos, nes paskui jis pavirsta į vandenį ir nuteka tiesiai į Tornės upę.

Tokiame „Ledo viešbutyje“, kuriame temperatūra nuo – 5 iki-8 laipsnių celsijaus,  sniegas čeža po kojomis, o suledijęs  tyras Torne upės vanduo spindi  ant sienų,  laikinai apsigyvena turistai. Kad naktį nesušaltų ledinėje lovoje, turistai aprūpinami šiltais drabužiais, termo miegmaišiais ir elnių kailiais, o ryte gali pasimėgauti saunos teikiamais malonumais.

Šiame surealiame viešbutyje yra daugybė įvairios paskirties kambarių, salės baras, restoranas, kino teatras, parduotuvė ir net bažnyčia, kurioje tuokiasi poros. Ši paslauga yra labai populiari.

Savo ledo viešbučius  turi norvegai, kanadiečiai, japonai, amerikiečiai, suomiai ir net rumunai.  Ateityje pasistengsime supažindinti Jus ir su paminėtų šalių viešbučiais.