Kolorados lagūna (isp.k. Laguna Colorada), dažnai dar vadinama Raudonaja lagūna telkšo pietvakarinėje Bolivijos dalyje ir yra vienas nuostabiausių mūsų Planetos gamtos stebuklų.

Tai seklus druskos ežeras tyvuliuojantis tykiame Altiplano plokščiakalnyje, maždaug 4278 metrų aukštyje virš jūros lygio. Kolorados lagūna priklauso Eduardo Abaroa Andų faunos nacionalinam rezervatui, nusidriekusiam netoli sienos su Čile ir nuo 1971 metų yra įtrauta į Ramsar saugomų vandens telkinių sąrašą.

10,7 km. ilgio ir 9,6 km. pločio Kolorados lagūna garsėja baltomis borakso salomis apsuptomis kontrastuojančiu raudonu vandeniu. Tai visus turistus pakerintis reginys – nepaliekantis abejingo savo grožiu nė vieno. Raudoną spalvą stebuklingam ežerui suteikia ant dugno nugulusios mineralinės nuosėdos ir dumbliai.

Kolorados lagūnoje visada gausu  dykinėjančių flamingų ir aptinkama dar 50 įvairiausių rūšių paukščių, todėl patartina turėti žiūronus.

Lengviausiai vietovė pasiekiama iš Uyuni miesto. Geriausias laikas apsilankyti – vasarą. Tiesa, lankymosi laikas teritorijoje ribojamas.

Taip pat žinokite, kad aplink Kolorados lagūną gausu geizerių ir karštųjų versmių, tad atidžiai suplanuokite savo laiką ir nepraleiskite progos jose išsimaudyti.