Karšto vandens paplūdimys gali būti surastas Naujosios Zelandijos Ramiojo vandenyno rytinėje pakrantėje, apie 175 km. nuo Oklando miesto.

Šio paplūdimio pavadinimas kilęs nuo požeminių karštųjų versmių, kurios vandenyno atoslūgio metu sunkiasi iš žemės gelmių pro paplūdimio smėlį.

Karšto vandens paplūdimys yra populiari lankytina vieta tiek tarp vietinių gyventojų, tiek tarp turistų, atvykusių paviešėti į Naująją Zelandiją. Manoma, kad maždaug 130.000 lankytojų kasmet aplanko šį paplūdimį. Tai viena populiariausių geoterminių Vaikato regiono (Waikato region) įdomybių.

Apie vieną  dvi valandas, atoslūgio metu, žmonės paplūdimio smėlyje kasa duobes, kuriose karštas vanduo sunkiasi į paviršių ir suformuoja karšto vandens baseinėlius. Šios vietovės karštųjų versmių vandens temperatūrai gali siekti net 64 ° C. Tad lankytojai, dažnai išsikasę dideles duobes, atsipalaiduoja ir ištisą valandą mirksta terminiame vandenyje. Jie atsineša kastuvą ir kibirą, kurie labai gelbsti įrenginėjant savo baseinus. Jei jų neturėsite, galėsite išnuomoti netoliese esančioje serfingo parduotuvėje. Patartina atvykti į paplūdimį šiek tiek anksčiau, prieš atoslūgį ir, apsidairius numatyti vietą, kur planuojate įkurti savo „spa centrą“.

O paplūdimyje, besidžiaugdami karštomis versmėmis, išlikite budrūs. Net ir atoslūgių metu karštųjų versmių paplūdimys išlieka visai šalia jūros, todėl atsipalaidavę, laiko sąvoką praradę poilsiautojai gali būti užklupti didelių, lūžtančių vandenyno bangų. Karšto vandens paplūdimys yra pagarsėjęs savo pavojingomis povandeninėmis traukos srovėmis, duobėmis ir didelėmis bangomis. Paplūdimyje stovintys ženklai pataria neplaukti toliau nei 50m nuo kranto. Nors paplūdimį prižiūri gelbėtojai, patartina maudytis tik vėliavėlėmis pažymėtame ruože.

Po valandos ar dviejų, kylantis potvynis, vėl pasiglemš po savimi šį paplūdimį, jūsų sukurtą baseinėlį ir visa kita, kas pasiliko čia.