Jim Thompson – šilko karalius, garsiausias Tailando (o gal ir visos pietryčių Azijos) amerikietis. Dabar jis ten labai gerbiamas ir laikomas vos ne legenda.

Trumpa istorija apie jį būtų tokia: po Antrojo pasaulinio karo atvyko į Tailandą, susižavėjo šios šalies kultūra, žmonėmis ir pamatė didžiules verslo galimybes. Pasiliko Tailande bei pasistatė prabangius namus (kuriuose dabar ir yra jo muziejus). Būtent jis padėjo atgaivinti Tailando šilko pramonę ir šios šalies šilką padarė patrauklų tarptautinėje rinkoje.

Jo vardu pavadinta Jim Thompson šilko kompanija veikia ir dabar. Išgyveno čia ~20 metų ir neaiškiomis aplinkybėmis dingo Malaizijoje.

Įėjimas į muziejų kainavo 100 batų (jei neklystu) ir visas turas trunka maždaug pusvalandį.

Pačiame Jim Thompson name (išskyrus pirmą aukštą) fotkinti buvo draudžiama, tad ir nerizikavau. Daug visokių senovinių dirbinių (seniausias ten matytas – 13 a. budos statula). Jei atvirai, tai kažko labai ypatingo ten ir nepamačiau.. Tiesiog paprastas namas (tailandietiško-amerikietiško stiliaus, pasak gidės) gražios gamtos apsuptyje. Gal ir įdomu pamatyti bei sužinoti, tačiau iš esmės visas turas gan nuobodokas ir yra visiška turistinė atrakcija (dabar einam čia, o po to čia.. o tada ten ir šen..).

Kambariai name labai erdvūs – tai suteikia šiek tiek vėsos. Visas grindų ir lubų svoris laikosi ant tų ilgų rąstų.