Tais pačiais 1985 metais, kai Džekas Hereris išleido savo populiariąją knygą „Ir karaliai nedėvi drabužių”, kurioje aprašyta apie kanapių ir hašišo naudą, – Amsterdame duris atvėrė „Hašišo, marihuanos ir kanapių muziejus“.

Šiame muziejuje eksponuojami įrankiai ir reikmenys, kurių pagalba gaminamos kanapių suktinės. Čia galima išvysti beveik visus, kada nors sukurtus senovinius ir modernius rūkymo prietaisus.

Muziejuje išsamiai supažindinama su hašišu, marihuana ir kanapėmis panaudojant įvairias žiniasklaidos priemones nuo fotografijos ir kino filmų iki knygų bei kitų meno kūrinių, o vidiniame muziejaus sodelyje lankytojai supažindinami su kanapių auginimo subtilybėmis.

Hašišo, marihuanos ir kanapių muziejuje išnagrinėta visa kanapių auginimo ir praktinio pritaikymo istorija bei analizuojama dabartinė jos situacija šiuolaikiniame pasaulyje. Ir nors šis augalas vis dar yra diskutuotinis daugelyje pasaulio regionų, Amsterdamo „Žolės“ muziejaus tikslas – atskleisti lankytojams, apie naudą, kurią kanapės, marihuana ir hašišas davė praeities civilizacijoms bei paaiškinti, kaip galima būtų jį panaudoti pramonės šakose, bei kokią naudą kanapės galėtų teikti šiandieninei visuomenei.

Hašišo, marihuanos ir kanapių muziejaus adresas:
Oudezijdsachterburgwal 148, Amsterdamas, Nyderlandai
Darbo valandos: kasdien nuo 10 iki 22 val.