Prancūzams nebūdinga gigantomanija. Jiems artimesnis teatrališkumas. Štai Nanto miesto menininkai susibūrę į „Machines de l‘ile“ kolektyvą  išlaisvino savo vaizduotę ir  įsteigė „gyvą teatrą“. Tai labai neįprastas,  niekur kitur nematytas  meninis projektas, kuriame susipynęs Žiulio Verno atradimų pasaulis su Leonardo da Vinčio mechanine visata ir industriniu Nanto miestu.

O pradidėjo viskas prieš kelis metus. Pačioje miesto širdyje  mašinų konstruktorių komanda įkūrė savo dirbtuves apleistuose Nanto uosto sandėliuose. Dizainerių vaizduotėje gimė neįprasti sumanymai,  kurie  nunešė juos medžių viršūnėmis, savanomis iki pat vandenyno gelmių. Taip buvo sukurtos niekur nematytos, masyvios  „gyvos“ lėlės–mašinos ir apgyvendintos naujai atkurtoje seno uosto teritorijoje.

Garsiausias kūrinys – gigantiškas 12 metrų aukščio ir 8 metrų pločio „Sultono dramblys“. Tai unikali skulptūra, skirta linksmam ir nuotaikingam pasivaikščiojimui po miestą. Joje telpa 49 keleiviai. Vos įsiropštę į ją, net  45 minutes jausitės kaip kitame pasaulyje. Dramblys,  skleisdamas įvairius garsus, o iš straublio purkšdamas vandenį į susirinkusius paspoksoti smalsuolius, žygiuos miesto gatvėmis. Tai nepakartojamas spektaklis kiekvienam!

Sandėlių galerijose iki dabar  kuriamos  naujos, viena už kitą įspūdingesnės mašinos. O jų kūrėjai dirba prie šių lėlių tiesiogiai įtraukdami publiką. Lankytojai, padedant mašinistams, patys gali dirbtuvėse pabandyti valdyti šias gigantiškas mašinas.

„Machines de l’Ile“ galima aplankyti nuo antradienio iki penktadienio, tarp 10 ir 18 val., o šeštadieiais ir sekmadieniais tarp 10 ir 19 val. Čia susipažinsite ne tik su drambliu ir įvairomis lėlėmis, bet ir su  kitais mechaniniais „monstrais“, kuriuos galėsite paliesti, paknibinėti, į juos įkopti,  net pasukinėti jų rankenėles. Įspūdžių patirs ir vaikai, ir suaugusieji. Tad smagios pramogos vykstantiems į Nantą!