Geltonas povandeninis laivas (Yellow Submarine angliškai) – tai visiems gerai žinomos Bitlų dainos pavadinimas. Ji įtraukta į garsiosios ketveriukės 1966-tų metų albumą „Revolver“ ir yra populiari visame pasaulyje. Angliakalbėse šalyse netgi tapo lopšine, o ką jau kalbėti apie jai sukurtą filmą.

1984 metais grupelė mokinių iš Liverpulio Cammell Laird laivų statyklos sukonstravo Tarptautiniam Liverpulio sodininkystės festivaliui didelį geltono povandeninio laivo modelį  ir pastatė jį teminiame Bitlų parke. Pasibaigus festivaliui garsusis povandeninis laivas buvo eksponuojamas Liverpulio Chavasse parke dar kelis metus, bet dėl priežiūros stygiaus galiausiai paseno ir buvo perkeltas į sandėlius.

2005 metais Geltonasis povandeninis laivas pagaliau buvo rekonstruotas ir pastatytas prie įėjimo į Džono Lenono oro uostą, esantį Liverpulyje. Dabar laivas džiugiai pasitinka visus į miestą atvykstančius turistus. Jis tapo savotiškai patrauklia Liverpulio atrakcija.

Geltonas povandeninis laivas bvo sukostruotas iš plieno. Jis yra 15,62 metrų ilgio, 4,57 metrų aukščio ir sveria 18 tonų.