Turbūt visi knygų mylėtojai jau žino, kad Didžioji Britanija šiemet mini 200-ąsias talentingo rašytojo Čarlzo Dikenso gimimo metines. Dikensas laikomas vienu iš geriausių britų rašytojų, kurio kūriniai iki šiol stebina, džiugina ir verčia milijonus knygų skaitytojų visame pasaulyje braukti ašaras nuo skruostų.

200-osioms Karalienės Viktorijos laikų rašytojui paminėti, Didžioji Britanija yra parengusi labai turtingą programą. Visoje šalyje šiemet vyksta daugybė renginių, konkursų, fotografijos ir tapybos parodų rašytojui atminti. Specialiai paruošti turistiniai turai Dikenso gerbėjams padės persikelti į XIX amžių ir pajusti Dikenso laikų Londoną – vieną iš didžiausių ir margiausių tuometinių miestų, su unikalia architektūra, jaudinančiais garsais ir kvapais, kur rašytojas sėmėsi įkvėpimo.

Turbūt įdomiausia vieta susipažinti su šiuo nepaprastu rašytojo pasauliu – nuotykių ir pramogų parkas “Dikenso pasaulis”, kuriame 2007 metais atgimė Dikenso laikų Londonas, su tikroviškomis tuometinio miesto pastatų imitacijomis, dokais, parduotuvėmis, siauromis senovinėmis gatvelėmis ir erdviomis alėjomis bei jose šmirinėjančiais margais Dikenso knygų herojais.

Išvyka į “Dikenso pasaulį” – tai kelionė į vieną įdomiausių britų istorijos laikotarpių, kur gausybę nuotykių garantuotai patirs ne tik mažieji pramogų parko lankytojai, bet ir suaugę.

Valtele ištyrinėsite atokiausius XIX amžiaus Londono kanalus, patirsite jaudinantį skrydį virš miesto stogų, apsilankysite sename name, kuriame vaidenasi, o mokykloje sužinosite apie griežtą Viktorijos laikų švietimo discipliną… Dikenso pasaulyje taip pat veikia modernus kino teatras. Čia pat suręstoje scenoje vakarais vyksta įvairūs vaidinimai. Tai be galo įdomi vieta apsilankyti su visa šeima.

XIX amžiaus Londono pastatų imitacijos „Dikenso pasaulyje“ yra tokios tikroviškos, jog dažnai ši vietovė naudojama, kaip kino filmų filmavimo aikštelė.

Pramogų parkas “Dikenso pasaulis” įsikūręs Chatham miestelyje, Kento grafystėje, vos kelios mylios nuo istorinio Ročesterio miesto ar valanda kelio nuo Londono.

Adresas:
Leviathan Way, Chatham Maritime, Kentas, ME4 4LL, Jungtinė Karalystė
Bilieto kaina:
£13 – suaugusiams; £8 – vaikams; šeimoms, studentams ir senjorams taikomos nuolaidos.