Be galo keistą „Das Park“ viešbutį rasite įsikūrusį austriškame Otenshaimo miestelyje (Ottensheim), palei Dunojaus upės krantus. Tai eksperimentinis viešbutis, kuriame siūloma apsistoti įdomesnių potyrių ištroškusiems turistams, kadangi viešbučio kambariai yra įrengti milžiniškose, betoninių lietvamzdžių konstrukcijose.

Kiekviena konstrukcija sveria apie 9,5 tonas, todėl viešbutis yra tvirtas ir nereikalaujantis didelės priežiūros. Tačiau išorinis jo paprastumas yra ganėtinai apgaulingas, kadangi viduje slepiasi netikėtai jaukūs ir malonūs kambariukai su pagrindiniais patogumais.

Kiekvienoje konstrukcijoje įprastai yra įrengtas mažutis prieškambaris ir miegamasis. Kapme stovi spinta daiktams. Įvesta elektra. Sienos profesionaliai išdažytos vietinio menininko ir betoninė konstrukcija nebeatrodo taip atgrąsiai. Tualetai ir dušai stovi lauke ir yra bendro naudojimo. Netoliese taip pat rasite barą ir kavinę.

Kol kas, tai vienintelis tokio tipo viešbutis Pasaulyje, bet kadangi jis yra sukurtas iš tokios standartinės, visame Pasaulyje plačiai naudojamos betono konstrukcijos, tad net neabejojama, kad netolimoje ateityje, tokių viešbučių įvairiose vietose, tikrai pamatysime daugiau.

Idėja, įrengti tokį viešbutį, pirmą kartą gimė Andreas Strauss‘ui, 2004 metais. Netrukus ji buvo pritaikyta praktiškai ir Linco mieste (Linz) pirmiesiems lankytojams duris atvėrė pirmasis tokio tipo viešbutis.

Das Park viešbutis Otenshaime dabar veikia nuo gegužės iki spalio mėnesio. Į vidų patekti galėsite tik turėdami skaitmeninį kodą, kuris suteikiamas patvirtinus kambario rezervaciją internetu. Kambarių kainos nėra nustatytos ir kiek sutarsite mokėti, priklausys vien nuo jūsų gabumų derėtis.

Viešnagės Austrijoje metu, užsisakyti kambarius šiame viešbutyje galite internetiniu adresu: www.dasparkhotel.net/reservation