Senojo uosto krantinėje įsikūręs Barselonos akvariumas (L‘Aquarium de Barcelona) gali pasigirti viena iš didžiausių pasaulyje jūrų floros ir faunos įvairove. Barselonos akvariumo lankytojai turi galimybę pasinerti į jūros gelmes, atrasti magišką ir žavingą jūros pasaulį, susipažinti su egzotinių vandens būtybių gyvenimu ir t.t.

Oficialiai teigiama, kad Barselonos akvariumą sudaro 35 akvariumai, savyje iš viso talpinantys apie 6 mln. litrų vandens. Juose gyvena apie 11 tūkst. jūros gyvūnų, kurie sudaro 450 skirtingų rūšių, ne vien iš Viduržemio jūros baseino, bet ir spalvingų tropinių jūrų. Tai vienintelis tokio dydžio akvariumas Europoje. Teigiama, kad nuo jo atdarymo datos 1995 metais, akvariumą jau spėjo aplankyti apie 14 mln. žmonių.
Didžiausia Barselonos akvariumo atrakcija – 80 metrų ilgio stiklinis tunelis, vedantis lankytojus išilgai Okeanariumo, talpinančio savyje apie 4500m3 vandens, kuriame plaukioja patys įvairiausi jūros gyvūnai: virš galvos ratus suka grobuoniški rykliai ir grakščios rajos, tarp uolų slapstosi pailgos murenos, tuntais šmėžuoja tunai…

Be to, vyresni nei 18 metų amžiaus Barselonos akvariumo lankytojai, kurie turi įgyję naro sertifikatus, gali išbandyti dar vieną neįprastą muziejaus pramogą – nardymą su rykliais. Ją muziejaus personalas organizuoja trečiadieniais ir savaitgalio dienomis nuo 9:30 iki 14:00 val. Pramogos kaina: 300 €. Daugiau informacijos rasite oficialioje Barselonos akvariumo internetinėje svetainėje: www.aquariumbcn.com

Adresas:
Moll d’ Espanya, Port Vell, Barselona
Darbo valandos: kasdien nuo 09:30 iki 21:00 val. Vasaros sezonu dirba iki 23 val.
Kaina: 19€ – suaugusiems; 14€ –  vaikams (5-10 m.). Nuolaidos taikomos bilietus perkant internetu: one.secutix.com
Artimiausia metro stotelė: Drassanes (L3 – žalia linija).