Šiaurės rytiniame Vankuverio salos pakraštyje slepiasi nuostabi Telegrafo įlanka (angl.k. Telegraph Cove). Čia palei pakrantę driekiasi grupelė be galo dailių ir patrauklių medinių namelių, stovinčių ant aukštų atramų.

Tačiau ne jie vilioja turistus.  Džonstouno sąsiauris, kuris skiria Vankuverio salą su Telegrafo įlanka nuo amžinai žalio Britų Kolumbijos kranto, jau daugelį metų yra tapęs sezoniniais namais didžiausiai Pasaulyje orkų šeimai.

Daugiau nei 200 orkų apsigyvena šiuose vandenyse nuo birželio pabaigos iki spalio vidurio. Tuomet tikimybė turistams pamatyti paslaptingus plėšriuosius banginius, čia išauga net iki 90%.

Visi banginiai čia turi vardus ir patyrusių gidų yra lengvai identifikuojami: pagal randus, baltus lopus nugaros srityje ar uodegos plaukmenų formas. Didžiuliai banginiai neretai priartėja prie laivų, sukeldami turistams aikčiojimų. Modernūs laivai, skirti stebėti banginius yra aprūpinti modernia įranga, suteikiančią galimybę ne tik juos stebėti  nuo stebėjimo denių, bet ir pasiklausyti banginių skleidžiamų melodijų.

3,5 val. kruizo kaina ~$84-94/asm. Jie rengiami nuo kovo iki spalio mėn.