Kroatija

Laiko juosta(UTC+1) (UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas385

Kroatija. Naujausi pasakojimai

Balkan trip (5) Kelionė per Balkanus Pasakojimą apie Mūsų kelionę nenoriu išplėsti ir labai smulkiai aprašynėti. Tai bus daugiau informacinio pobūdžio: ką daryt, ko ne, į ką...
Lūkesčius pranokusi Kroatija (9)
  • 2015-07-27 (nuotraukų 14)
  • Tigrera
Kelionės į Kroatiją laukėme kaip kokio išganymo, nes jau buvome pavargę nuo lietingo, drėgno, neįšylančio oro, nuo rutinos, darbų ir t.t. Buvome išsiilgę saulės, nuotykių, kempingavimo, maudynių, naujų potyrių, naujų neatrastų vietų. Ir štai pagaliau ATOSTOGOS !!!! Daiktai sukrauti, namų...
Kelionė Slovėnijoje, Kroatijoje, Juodkalnijoje Nenuostabu, jog daugelis savo kelionės aprašymus pradeda sau artima citata, kurios prasmė įgyvendina kelionės metu patirtus potyrius, jausmus ir emocijas. Šios kelionės įspūdžius geriausiai atskleidžia ši Cesare Pavese citata, jog „keliavimas yra brutalus dalykas. Jis priverčia tave pasikliauti nepažįstamaisiais ir...
daugiau pasakojimų

Kroatija. Įdomybės

Čigočas – pirmasis gandrų kaimas Europoje
  • 2013-07-05
Čigočas - mažas Kroatijos kaimelis, kuriame galite išvysti daugiau gandrų nei čia gyvenančių žmonių. Ši vieta lyderiauja Europoje pagal gandralizdžių skaičių ir gali pasigirti gausiausia gandrų populiacija. Dėl šių priežasčių, 1994 metais Europos gamtos fondas “EuroNatur” paskelbė Čigočą pirmuoju gandrų kaimu Europoje....
Pulos amfiteatras (1)
  • 2012-02-07
Pulos mieste yra be galo daug įdomių ir gražių architektūros paminklų, tačiau vertingiausias ir didingiausias iš jų, be abejonės, yra Pulos amfiteatras. Dabar jis laikomas vienu iš didžiausių ir geriausiai iki mūsų dienų išsilaikiusiu romėnišku amfiteatru ne tik Kroatijoje, bet ir visame Pasaulyje....
Zarečki krov krioklys
  • 2011-12-15
Zarečki krov krioklys krenta nuo 10 metrų aukščio uolos į mažą, bet net 10 metrų gyli siekiantį ežerėlį. Ne mažiau intriguojanti įdomybė slepiasi už Zarečki krov krioklio kaskadų. Tai urvas, iš kurio vasaros sezonu vanduo atsitraukia ir tuomet jis yra tinkamas bei įdomus patyrinėti. ...