Italija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 7 Atgal1 2 3 4 5 6 7

Kalabrija- geriau nei tikėtasi (7) Ilgai lauktos atostogos. Tiesiog skaičiuoji mėnesius, po to savaites, po to dienas. Šiemet žiemą perėjo tiesiog į vasarą. Kai kas sako, jog dar neperėjo. Neaiškus metų laikas. Atostogų ne laukėme, o laukėmės kaip per nėštumą. Kryptis Kalabrija. Pasirinkta todėl, kad...
Italija-Puglia Bari Bari miestelį pasirinkau, kadangi tai greičiausias ir lengviausias būdas pasiekti Puglią. Pačiame Bari mieste teko praleisti nedaug laiko, kadangi visos išvykos buvo suplanuotos į šalią esančius miestus. Rekomenduoju aplankyti senamiestį, pamatyti kaip ten gyvena vietiniai ir šurmuliuoja jų kasdieninis gyvenimas,...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. II Dalis (6) Breša. Į šį miestą norėjau jau seniai. Dar nuo tų laikų, kai mano mėgstamiausiu rašytoju tapo (vienu jų ir tebėra) Remarkas. Apie Brešą jis rašė knygoje „Dangus neturi išrinktųjų“. Nežinau kodėl, bet perskaičius tą knygą Breša atsidūrė „būtinai ten nuvažiuosiu“...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. I Dalis (8) Kažkada kažkada... labai seniai, kai pirmą kartą svečiavausi Italijoje, man pasiūlė nuvykti prie Gardos ežero. Tada išdidžiai (nieko apie tą ežerą nežinodama) pareiškiau – nenoriu. Maža mes Lietuvoj tų ežerų turim? Vat į kokį itališką miestą noriu... Tada nepasigailėjau savo...
Pasivaikščiojimai po Romą (16) 1 diena- tiksliau vakaras [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/04/08/img/Roma-47134685.jpg[/img] Dažnai pirmas įspūdis naujoje vietoje suformuoja vienokią ar kitokią nuomonę, kuri gali ilgam išlikti pasąmonėje ir norint ją pakeisti gali prireikti daug pastangų. Taksistai Romos oro uoste vieni iš tų, kurie jautresniems gali...
Sicilija (2) Sveiki, mielieji keliautojai, norime pasidalinti savo kelionės įspūdžiais ir patarimais iš Sicilijos salos. Nors kelionė buvo trumpa, bet įspūdžių tikrai netrūksta. Vykome kovo 22d.- 26d. Oro temperatūra buvo 19 – 22 l, pažintinei kelionei pats tas. Atskridome į Trapanį 23,50...
Baris-Italija (4) Sveiki, visai neseniai grįžome iš Italijos ir norime pasidalinti įspūdžiais. Vykome į Pietų Italiją vadinama - Apulija. Skrydžio kryptį pasirinkome Bario miestą, į kurį nuo spalio mėn. pradėjo skraidinti Wizzair avialinijos. Norime pasidalinti su keliautojais kelionės informacija, nes patiems...
Itališka mozaika, II dalis (1) Na, o kandagi savo kompanijoje turime didžiąją gamtos ir gyvūnų mylėtoją - kaipgi be safario ir zoosodo. Informacinis tinklapis: http://www.parconaturaviva.it/en Važiuoti netoli, parką radome nesunkiai, kelyje yra nuorodos. Safaris , tiesą sakant - nuvylė, gal todėl, kad tai - nebe pirmas lankytas...
Itališka mozaika (2) ..arba, kaip idėja tingiai pagulėti prie Adrijos jūros baigėsi bandymu išnaršyti Gardos ežero apylinkes.. :) Viskas prasidėjo nuo perskaityto vienos poilsinės kelionės aprašymo . Šiltas, smagus pasakojimas su trupučiu nostalgiškos "egzotikos" - gyvenimu palapinėje ant jūros kranto užkabino, sudomino....
Automobiliu į Italiją (ir ne tik) neskubant 2 dalis (6) Prieš išvykstant pabaigsiu paskojimą apie 2014 metų vasaros kelionę į Italiją. Prasideda vasaros kelionių metas, gal kam bus idomu. Taigi jau aplankyta: Gdynia, Berlynas, Sansiusi, Zalcburgas, Gerlos 2014 metų liepos 10 diena. Jau vakarop A22 keliu kertame...
Pasaka apie Italiją ir kitas žemes (14) Ši pasaka – tai daugiau esė keliavimų tema, kadangi visi visur buvo, viską matė, todėl vargu ar kažką naujesnio galima papasakoti. Todėl jei kas tikisi šiame pasakojime rasti naudingos informacijos, geriau lai neskaito arba iš karto nuvažiuoja iki pabaigos, kur...
Kalternas. Lašas Pietų Tirolio ramybės. (4) Taip. Taip. Mes vėl Kalterne... Labai jau jo pasiilgome... ir vėl čia grįžtame. Tiesa, trumpam – vos 4 dienom. O juk cielus du metus čia nebuvom, o ir beveik dar neplanavom... Kažkaip spontaniškai viskas išėjo. Taip spontaniškai, kad aš net...
Puslapis 1 iš 7 Atgal1 2 3 4 5 6 7

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys