Filipinai. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Šiek tiek informacijos apie mobilų internetą Filipinuose (1) Kaip gauti 2 GB interneto duomenų Filipinuose 6 dienoms tik už 50php arba 1$ Taigi, kai kai atvyksite į Filipinus, po imigracijos patikrinimo, pamatysite 2 stendus mobiliųjų paslaugų teikėjų – Smart ir Globe. Ši instrukcija taikoma Smart Sim kortelėms. Jie parduoda...
Malapascua Sala, Filipinai (2) Filipinuose niekur nenuskubėsi… www.GoLaniGo.com Kam yra tekę keliauti Filipinuose, mums pritars, kad nusigauti iš vienos vietos į kitą, užtrunka nemažai laiko, o kartais net prireikia dviejų dienų! ( Aišku, jeigu neskrendi lėktuvu, o keliauji viešuoju transportu). Taip mums nutiko šį kartą. Įdomumo...
Filipinai (Antra dalis) Aštuonios ryto, skubam paskui vietinį painiais takučiais, atsiprašau, painiomis gatvėmis, į kitą salos krantą. Čia jis mus „priduoda“ kitam vietiniam, su juo ir plauksime aplink salą. Pirmas sustojimas prie iš vandenyno išlindusių uolų. Viskas gerai, tik bangos čia didelės, arti...
Filipinai (Pirma dalis) (4) Kai prieš kelis metus žavioji L paklausė: „o gal šiemet važiuojam į Filipinus“, išmintingasis K atsakė – ne. Ten nuolat dreba žemė, ugnikalniai spjaudosi ugnimis, cunamiai taip įprasti, kaip kad mums vakarų vėjas. Iš trijų išplaukusių keltų, tik vienas atplaukia...
Rojus Filipinuose Esu 21 metu , keliavimas man isties kaip kvepavimas. Tiesiog be to gyventi negaleciau. Jau 3 metai kaip negyvenu Lietuvoje ir kiek speju visur begioju :) pries keleta savaiciu gryzau is Filipinu. Rojus zemeje. Zodziais sunku nupasakoti kokius vaizdus maciau...
Filipinai savarankškai per 3 savaites (5) Tikiuosi, kad galbūt mano įspūdžiai padės kitiems keliautojams, planuojantiems aplankyti šią pietryčių Azijos šalį.[img]http://www.mytrips.lt/files/2014/03/26/img/Bosuanga-60721632.jpg[/img] Bilietus iki Manilos įsigijome kaip visada, pamatę akcijos reklamą www.holidaypirates.com puslapyje ir pasinaudoję sistema www.skyscanner.net. Bilietas maršrutu Roma – Manila - Milanas žmogui kainavo 1350...
Truputį apie Filipinus (1) Būna taip, kad iš kelionės gauni tai, ko tikiesi ir dar daugiau. Pagrindinis mano tikslas Filipinuose buvo ne urbanizacijos grožybės, o gamta. Ir radau ją tokią, kokios ir tikėjausi - nuostabią. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/03/24/img/Bangka-64021602.jpg[/img] Tos nuostabios gamtos apsupti ten gyvena ir mieli žmonės,...
Ten, kur saulė, jūra, smėlis. Boracay. Miegu taip gerai, kad žadintuvo net negirdžiu. Tik pajutus bruzdesį kambary suvokiu, kad laikas keltis. Mano mergaitės jau kraunasi kuprines į rojų, tad nieko nebus, reikia ristis iš lovos ir man. Susimetu daiktus ( keista, dar nieko nepirkau, o kuprinėje...
Filipinai - top 5 vietos (5) [img]http://www.mytrips.lt/files/2013/02/22/img/Filipinu-topai---Boholis-9517537.jpg[/img]Kai šalis tokia išsimėčiusi salomis kaip Filipinai, ne vienam keliautojui žiūrint į šio didžiulo archipelago kontūrus kyla klausimas – kaip viską suspėti per tas dvi ar tris savaites ir kur galiausiai pasiduoti, kad užgriebti geriausius šalies perlus. Logistika tampa didžiausiu galvos...
Filipiniečiai taip pat meldžiasi krepšinio dievams Krepšinis – neatsiejama Filipinų kultūros dalis. Tris savaites keliavę po Filipinus supratome, kad visiškai kitame gaublio gale yra 30 kartų daugiau krepšinio aistruolių nei mūsuose. Tiesa, krepšinio pasiekimų Filipinuose reikia ieškoti ne su žiburiu, o galinga liktarna. Tik viso labo...
Filipinai (1) Septyyyyynios dienos Būtent tiek liko. Lygiai septyyyynios! Tai likusios dienos iki to, kai kelsiu sparnus į velniškai tolimą šalį - Filipinus savo atostogoms. Apie tai jau buvau minėjęs šiek tiek savo bloge, tad šiuo postu galiu pasidalint kiek detaliau. Visų pirma...
Į Filipinus (3) 2010 m.balandis Chantaburis,Tailandas Pagrindinis šios kelionės tikslas buvo Filipinai, bet negi mes be atokvėpio skubėsime tiesiai į Filipinus nepaviešėję Tailande? Aš net pas gimines iš Klaipėdos į Marijampolę...