Šį kartą pasakojimas ne apie konkrečią kelionę, o apie pora Latvijos kempingų į kuriuos važiuojame jau trečius metus, po kelis kartus per metus. Latvija didžiuojasi ilga pajūrio zona siekiančia net 500 km. Kempingų apstu įvairiausių. Tačiau iš daugumos kempingų, atsirinkau tik du, kurie ant jūros kranto ir gan „laukinės“ gamtos apsuptyje, bei yra galimybė apsistoti su gyvūnais (na manau Latvijos pakrantėje sunku būtų rasti vietą, kurioje nepriima su gyvūnais).

Latvijos kempingų sąrašas:

Pirmas „komercinis/valdiškas“ pavadinimu “Klintis”

Kas rašoma kempingo aprašyme, visiškai atitinka realybę.  Žmonės, kurie buvo, tikrai dar kartą sugrįš, nes čia yra pasakiška ir magiška aura, gaivus oras ir gamtos ramybė, verčianti sugrįžti vėl ir vėl, gamtos negali būti per daug. Pasivaikščiojimas akmenuotu pajūrio krantu ir senomis uolomis yra atsipalaidavimas sielai, kuris įkraus ateinančioms dienoms. Stovyklavietėje siūlomos įvairios pramoginės veiklos – pikniko ir poilsio vietos su stalais, palapinėmis, kajutėmis ir saunomis. Taip pat – jei norite ledų ar kavos, sezono metu yra kavinė.
Aktyvesniam poilsiui siūloma tinklinio, krepšinio ir futbolo aikšteles. Yra ir sceną po atviru dangumi, kurioje muzikantai gali koncertuoti ir surengti savo vakarėlius.

Viskas maždaug, kaip ir aprašyme, tik su WC ir dušais skurdoka, yra dvi vietos, mažesnis namelis su dviem dušais ir didesnis, berods su šešiais. Tik didesnis randasi pirties zonoje, tad jeigu kažkas užsibookino pirtį, ten patekti negalima. Yra apie 60 vietų palapinėms su stalais ir pavesinėm, bei 20 vietų ant jūros kranto mėgstantiems pabūti individualiau, nesusigrūdus.

Oficialus puslapis: www.klintis.lv

Facebook puslapis: www.facebook.com/KempingsKlintis

Keletas foto iš mūsų kelionių

Antras kempingas „šeimyninis“, priklausantis latvių porai, pavadinimu – „Kaleji“

Įsikūręs ne Rygos įlankoje kaip pirmasis, bet Baltijos jūros pakrantėje. Kempingas įrengtas sodybos teritorijoje esančioje miške ant jūros kranto. Vietų skaičius gan ribotas, nes kiekvienas apsistojęs gauna tikrai erdvų plotą siekiantį keliolika arų. Kaleji yra pačioje Kuržemės pajūrio pakrantėje, 25 km nuo Liepojos. Yra ir mini vaikų žaidimo aikštelė, bei virtuvėlė su valgomuoju. Šiame kempinge visad jaučiamės kaip pas močiutę kaime.

Oficialus puslapis: nėra, bet internete įvedus pavadinimą išmeta kontaktus

Facebook puslapis: www.facebook.com/kempingskaleji/

Na ir foto

One thought on “Latvija: Mėgstantiems kempingus”