Sunku nupasakot tą jausmą stovint džonkos denyje, kai pro akis plaukia fantastiški vaizdai…. Visas 4 dienas vis neapleido jausmas kad čia tik gražus sapnas:)
Aplankę Surprising Cave bei plaukiojantį kaimą (ekskursija įskaičiuota į tuos 140 USD), nakčiai likome vienoje iš daugelio įlankėlių. Vakarienė buvo pasakiška! Mūsų kompanija buvo marga – olandai, japonai, Pietų Afrikos Respublikos piliečiai, singapūriečiai ir 4 pagyvenę prancūzai, kurie vis demonstravo savo išsskirtinumą ( tik neaišku kokį).
Rytas išaušo tiesiog fantastiškas – viskas paskendę rūke, tolumoje girdisi vietnamiečių žvejų šūksniai, aidu atsimušantys i aplink kyšančias salas ir paukščių giesmės.

Po pusryčių dalis turistų buvo perkelta į kitą džonką ir nuplaukė nežinoma kryptimi –

po kurio laiko pasirodė kad ir mes turėjome su jais išplaukti – bet vietnamietis gidas susimaišė ir mus kartu su anglų turistų pora pargabeno atgal į uostą. Va čia jo laukė staigmena – mes atsisakėm gryžti i Hanojų:) Vargšas, mums jo net pagailo – lakstė nuo vieno laivo prie kito, skambinėjo įvairiais mobiliojo telefono numeriais – bet niekas neplaukė i Cat Ba salą, iš kurios mus turėjo gabenti dar toliau – į Monkey Island Resort. Jam beliko mus gabenti keltu, kuris plaukė iš kitos prieplaukos į Cat Ba salą. Čia mes su mūsų bendrakeleiviais anglais ir vietnamiečiu gidu belaukiant kelto į Cat Ba salą.

Teko palaukt pora valandų, kol pagaliau mūsų surūdijęs keltas atplaukė:) Bilietai mums nekainavo, viską apmokėjo mūsų gidas, nors mes jam ir siūlėme pinigų (vargšui už šitą klaidą bosas nubraukė pusės mėnesio algą), juk tas bilietas tekainavo 32 000 dongų ( 1 USD = 20 000 dongų – bent mums tuo metu pinigus keitė tokiu kursu).

Ir štai, nusvilusios saulėj ir gerokai išalkusios buvome pagaliau pristatytos į Monkey Island Resort, nuostabią nedidelę salą netoli Cat Ba salos – nameliai puikūs, maistas kaip ir visur Vietname – super.

Kitą dieną mūsų laukė ekskusija visam pusdieniui (irgi už tuos pačius 140 USD) po Ha Long plaukiojančius žvejų kaimelius

Čia su mūsų laivelio kapitonu ir vietiniais „kaimiečiais”

Galiu tik tiek pasakyti – taip apžiūrėti Ha Long’ą tikrai įdomiau, tave kviečia į svečius, vaišina, nėra tokio „bandos jausmo” kai visą grupę begte „pravaro” pro lankytinus objektus. Čia – visiškas atsipalaidavimas ir ramybė, kai laikas priklauso tik tau! Nori šviežių austrių? Prašom, išgriebia čia pat vietoj ir netgi citriną iš kažkur suorganizuoja:)

Kai nutolsti nuo turistinių maršrutų, kuriais zuja šimtai laivų laivelių, Ha Long įlanka atsiveria visu savo pirmykščiu grožiu, su baltais koralų pliažais

One thought on “Vietnamas: Nuostabioji Ha Long įlanka II dalis”
  1. Teko lankytis Bergene keleta kartu, tikrai nuostabus ir ramus miestelis, puiki isvyka savaitgaliui! Grazios nuotraukos!