SVALBARD – Šiauriausia apgyvendinta žemės sala, kurioje vyrauja ramybė ir karaliauja laukinė gamta, kur nėra sienų tarp Norvegijos ir Rusijos. Ten mes lankėmės vasarą – kuomet visą parą šviečia saulė, o nutirpęs sniegas panaikina daug salą jungiančių kelių ir sniego motociklai tarsi vaiduokliai ilsisi ant pakelėse išdėliotų palečių… Būdami tenai sutikom daug bendraminčių – jaunų ir vyresnių, turtingų komfortą mėgstančių ponų ir keliautojų su kuprine ant peties, pačių įvairiausių nuotykių ieškotojų, atvykusių užkariauti šią laukinę ir neatrastą vietą. Ir visi tie žmonės tampa draugais, nes gamta vienija, o gido dalinama juodųjų serbentų arbata ir sausainiai atrodo skaniausi gyvenime.
Ir kuomet plepėdamas su haskių fermos gidu sužinai kad jis gyvena namelyje be vandens ir patogumų, supranti kad kartais žmogui iki laimės reikia tik to vieno gero šuniško apkabinimo….

Štai mūsų šešių dienų kelionės įspūdžiai!

4 thoughts on “Varom į Svalbardą (Svalbard), Longyearbyen!”
  1. Na taip, kelioms dienoms pabėgti nuo žiemos ten labai smagu – vien jau dėl maisto ir oro tikrai verta. Gaila, kad iš Lietuvos nėra šaltuoju sezonu tiesioginių skrydžių.

2. Nieko nėra geriau už saulėt orą, o dar dabar kai užlango spaudžia šaltis, paklaidžioti kartu su jumis saulėtomis ir pavasariškais šiltomis gatvėmis vienas malonumas )

3. Sveiki, su pirmomis nuotraukomis įkėlimo problemos kažkokios (nes jų serveryje tai nematau, kad būtų)? Nes sekančios kaip matau viskas gerai įsikėlė.