Leidžiuosi Narėtos oro uoste 9 vakare. Išvargintas ilgos keliones turiu nusigauti iki Tokio centra, kuris yra maždaug 60km nuo oro uosto. Renkuosi JR Narita Express- tai greičiausias budas nusigauti iki centro, šio traukinio kaina 2940 yen.
Man reikėjo nusigauti i Kanda stoties, taigi turėjau persėsti Nipori stotyje. Subway sistema gana paprasta ir aiški, visur naudojami romėniški žodžiai. As naudojau Suica card su kuria labai paprasta, šita kortele naudojau ir Kyoto bei Osakoje. Bet jei norite susigražinti 500yen depozitą turite būtinai gražinti Tokyo Jr express kasoje, kituose miestuose nebepriima.
Vėlai vakare nusigavau i nuomojama būta netoli Kandos stoties, kuris atsiejo apie £700 šešioms naktims, ji užsisakiau per AirBNB.
Kita diena pailsėjęs ir pilnas jėgų leidausi i nuotykius viename didžiausiu ir moderniausiu pasaulio miestu. Pirma diena aplankiau Akihabara, tai elektronikos pasaulio mėgėjus sutraukianti vietele, įspūdingas rajonas kuriuo verta praeiti bet kuriuo dienos metu. Saulei sskubėjauu i Tokyo Sky Tree! Taiaukščiausiass Japonijos pastatas,išs kurio atsiveria nuostabus Tokyo vaizdas. Pasikelti kainuoja 2000yen, jei yra noro galima susimokėjuss papildoma 1000 yen mokesti pasikelti i aukštesnii lygi, Antra diena prasidėjo anksti ryte, nes skubėjau aplankyti Tsukiji Fish Martket. Tai didžiausias žuvies turgus Tokyo, kuri reikia aplankyti anksti ryte, nes jis dirba iki 10val. Po pasivaikščiojimo turguje,prisipirkęss visokios žuvies taip pat nepraleidau progos paskanauti Sushi vienoje iš daugybes kaviniu. Po šito nuėjau pasivaikščiotii i Ginzos rajoną, tai didžiausias rojus parduotuvių mėgėjams.
Kelias likusias dienas praleidau laisvai, nemažai vaikščiojau po rajonus, Imperial park. Bet mano manymu, keturių dienu Tokyoj’e pakanka pabuvoti.
Sėstoji diena keliones prasidėjo kelione greituoju traukiniu (Shinkansen) i Kyoto. Bilieto kaina apie 14000yen, bet virs 700 km įveikiau per 2.5 valandos.
Kyoto mane labai maloniai nustebino. Ten praleidau 4 naktis, taip pat nuomavusi kambarį iš AirBNB, arba kitaip sakant mini butuką, kambarys su vonia ir mini virtuvėle, kuris atsiejo 100svaru už naktį. Kyoto – tai šventyklų ir Geishu miestas. Viena diena paskyriau kelionei i Nara, kurioje stovi įspūdinga Todai-ji šventykla, tai didžiausias medinis pastatas pasaulyje! taip pat pasivaikščiojau gražiame parke ir pašėriau elniukus, kuriu čia begalo daug.
10-aja keliones dienas anksti ryte pasigavęs traukini iškeliavau i Osaka, joje apsistojau netoli Nankai-Namba stoties, taip pat bute iš AirBNB.Šia vieta labai rekomenduoju, nes arti visos pramogų vietos, bei izimusis Dotombori. Kadangi Osakoje turėjau tik viena diena, tai pasirinkau apžiūrėti miešta iš Umeda sky building, Floating Garden Observatory, tai įspūdingos konstrukcijos pastatas ir nuostabus vaizdas atsiveriantis iš jo.
12-aja keliones diena anksti ryte išvykau iš Nankai-Namba stoties traukiniu i Kansai oro uosta.

5 thoughts on “Tekančios saules šalis – Japonija”
  1. Smagu vėl tave skaityt, Sillwio. Ir tradiciškai puikus pasakojimas. Noriu į Kretą dabar… :-

2. Auksiniai žodžiai, cituoju „Niekada nesupratau ir nesuprasiu žmonių, kurie būdami kokioje nors šalyje geria importinius gėrimus. ” Mano moto: kur esi, valgai geri, ką naudoja vietiniai. Net elgiuosi panašiai. Tada suprasi, kodėl graikas yra kaip graikas. Kretoje lenkdavau per dvigubą ašinę liniją, pyptelėjęs.
    Kiti auksiniai: „moteris, apsirengusi tiek pat, kiek vyras, yra žymiai gražiau. Kokį šimtą kartų.” Galiu pridėti, jog neapsirengusi. Gražiau už pilis, kurias be proto mėgstu.
    Žodžiu sakant, Silwio kelionės ir geras aprašymas dar gerėja.

3. Ačiū už komentarus!

xvim – Kretą tikrai drąsiai rekomenduoju. Keletas kolegų perspėjo, kad Graikijoje problemos nesibaigė, nors spauda ir mažiau apie jas rašo. Galiu pasakyti, jog Kreta, tai ne Graikija. Nesijaučia jokių ekonominių problemų. Visa salos ekonomika pastatyta ant turizmo ir aliejaus. Nežinau, kaip ten yra su aliejum, bet turistai gauna pilną paketą. Vaišės nuo įstaigos savininko, kaip ačiū po pietų ar vakarienės – garantuotos. To nematėm toj pačioj Graikijoj Chalkidikėj ir beveik nematėm Rodo saloj.

Arūna – salotos geros. Su dalgiu kieme čirkšt, į bliūdą šast, aliejaus šliūkšt ir liežuvį gali praryt. Aš nesiruošiu būti vegetaru, bet jei gyvenčiau Kretoj, tikrai prie vegetarų priartėčiau smarkiai. Namie nėra tokių produktų ir niekada nebus. Nebent žmonija išrastų teleportacijos mašiną arba klimatas pasikeistų.

Cesius – pilys bei vairavimas taip pat ir mano silpnybė… 😀

4. Skaičiau išsižiojusi…..Atostogavau KRETOJE prieš 3 metus,labai patiko. Jei finansai leistų dar kokius 3 kartus vykčiau,nes pamatėme per 5 dienas mažą dalelę.
    Labai įdomus JŪSŲ pasakojimas.