Jei labiau mėgstate pažintines keliones, nei poilsines, tuomet tikriausiai žinote, kad reikia griežtai riboti pasiimamų daiktų kiekį. Jei norite, kad daiktai tarnautų jums, o ne atvirkščiai, būtina pasiimti tik tuos daiktus, be kurių kelionėje neišsiverstume. Tad kurie daiktai yra nepakeičiami ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį ?

Išorinis maitinimo šaltinis. Nepriklausomai nuo vietovės, kurioje keliaujate, visuomet patogiau bei saugiau yra išlikti pasiekiamiems mobiliuoju ryšiu. Jei telefono baterija krauta seniai arba naudojate daug papildomų funkcijų, dėl kurių akumuliatoriaus pakrovimo lygis greitai senka, tuomet būtina turėti papildomą akumuliatorių. Svarbiausia, kad toks įrenginys gali pakrauti telefoną, bet išties jis sugeba pakrauti ir visus kitus įrenginius: kameras, nešiojamąjį kompiuterį, žibintuvėlius ir kitą techniką. Tikrai verta paaukoti šiek tiek vietos savo kelioniniame krepšyje, nes įrenginys sveria nedaug, o nauda neabejotina. https://pigu.lt/lt/mobilus-telefonai-foto-ir-video/mobilus-telefonai-ir-ju-priedai/atsarginiai-maitinimo-saltiniai išsirinkite sąvajį čia.

Išmanusis laikrodis. Šis įrenginys neužims nei kiek vietos kelioniniame krepšyje, nes visuomet bus lengvai pasiekiamas ant riešo. Šis prietaisas labiausiai aktualus žmonėms, kurie keliauja aktyviau bei užsiima kita aktyvia veikla. Paprasčiausi laikrodžiai skaičiuoja žingsnius, žmogaus pulsą, rodo laiką, pagrindinę informaciją iš telefono. Brangesni modeliai turi lietimui jautrų ekraną, kuriame galima valdyti funkcijas, naudoti GPS imtuvą, turi kompasą ir kitas stipriai naudingas funkcijas, kuomet keliaujame. Laikrodžių pasiūlą galite peržvelgti čia: https://pigu.lt/lt/mobilus-telefonai-foto-ir-video/mobilus-telefonai-ir-ju-priedai/ismanieji-laikrodziai-smartwatch.

travel-gadgets

Pirmosios pagalbos rinkinys. Jei turite kokių nors negalavimų arba žinote, kad atitinkamomis sąlygomis gali prireikti medikamentų – visuomet turėkite juos su savimi. Priklausomai nuo šalies ir vietovės, gali būti sunku gauti jų, kai prireiks. Žinoma, be vaistų reikėtų turėti ir elementarių tvarsčių bei šiek tiek dezinfekcinio skysčio.

Linkime gerų kelionių ir būti nepriklausomiems nuo turimų daiktų. Daiktai turi tarnauti žmogui, o geras pasiruošimas visuomet atsiperka.

5 thoughts on “Svarbiausi prietaisai kelionėje”
  1. Nuostabi gamta. Pilių griuvėsiai. Prastą orą galima vietiniu viskiu kompensuot 🙂 Važiuosim, ačiū!

2. Na, jau vien del to Ring of Kerry verta ten skristi, labai gražu, bet jau tas oras…

3. Duok ir man tą avinuką palaikyti 🙂
    Ir kraštovaizdis, ir statiniai man čia patinka.

4. Silwio, ir kompensavome))), tik vaikai jūsų jau neturės kaip pasimaudyti- šalta)

Linosa, iš tikrųjų Ring of Kerry stebuklingas grožis, nors to visokio grožio Airijoj tai pilna)

Danmi, imk , jis visai nieko preš)))