Ne taip seniai leidomės Bovė orouoste. Šį kart teko  praleisti trys dienas prieš skrydį į Gvadelupe. Na ir susitikti su dukra, kurį gyvena Belgijoje ir jei iš Briuselio važiuoti traukiniu trunka nepilnos dvi valandos kelio.IMG_3332

Jau tikrai negalvojome, kad ateis toks laikas, kad su artimaisiais  žmonėmis planuosime susitikimus kitose šalyse. 🙂

Ir tai jau ne pirmas kartas. Atostogas sutikome Meksikoje, Anglijoje ir atvažiuodavome susitikti iš skirtingų vietų.IMG_3372

Todėl ir neturėjome jokio kito pasirinkimo, kaip pajusti „gasdinančio” streiko pasėkmes tiesiogiai.

Iš ties daugiau pliusų nei minusų. Arba mums labai pasisekė. Visu pirma nematėmė jokio streiko, nors per TV jau oro uoste ir transliavo mitingus ir susirėmimus su policija.IMG_3342

Didžiausias minusas didelis nueitų kilometrų skaičius ir sąskaitą už transferius ir taksį.

Na ir dar reikėjo valandą palaukti lėktuve prieš kylant.

O pliusai daug mažesnis skaičius turistų, nėra eilių į muziejus ir kitas lankytinas vietas, erdvu ir gera. Kiek prisimenu Paryžių, Lotynų kvartale prasisprausti sunku per žmonių minias, o pre Luvro gyvą eilė laukiančių lankytojų nutysusi ne vieną dešimtį metrų.IMG_3362

Iš ties įdomus jausmas nematyti Paryžiuje kamšalynės žmonių.

Gyvenome apartamentuose 19 kvartale, kuriame, kaip sakė vežantis armėnas, gyvena tik 20% žmonių. Tik vėliau supratau, ką jis turėjo galvoje – pagrindiniai gyventojai išeiviai iš Afrikos. Nieko ypatingo neįvyko, tik penktadienį vakarę buvo nejauku grįžinėti vakare. Jau labai garsiai jie kalbasi prie baro -restorano durų. Tačiau manau, kad ir kitų spalvų žmonės elgiasi taip pat. 🙂

Rajone gausu spec parduotuvių su Afrikos maistų, daržovėmis, kirpyklomis, tradiciniais drabužiais. Ir kepykloje prancūziškoje jus aptarnaus arabas.

Nors rajone tikrai nesijaučiau nesaugiai ir jis yra šalia Monmarto – iki katedros 900 metrų, dukros vyras ilgai aiškino, kad apsigyvenome nesaugiame rajone.

Ilgai nesivelsiu į rašymą, tik noriu pasakyti, kad nereikia bijoti jau taip baisiai streikų, jie gali atnešti malonių siurprizų.IMG_3369

Kas planuoja apsilankyti Paryžiuje iš mažiau reklamuojamų lankytinų objektų rekomenduoju aplankyti

Jacquemart-Andre Museum – privati kolekcija ir namai. Puikus desertai vidaus kavinėje. O pavalgyti Cafe de I’Industrie. Čia buvo viskas gerai ir maistas, desertai parinkti vynai.IMG_3393IMG_3401

Na ir šventiniai papuošimai – pasiruošimas Naujiems metams – yra kur akis paganyti ir pasigrožėti.

7 thoughts on “Prancūzija: Paryžius per streiką”
  1. Buvo dingęs pasakojimas ir vėl atsirado))). Tačiau pasikartosiu- per trumpai – tik įsijauti ir jau baigėsi. Laukiu kitos dalies )

2. Kartais pakoregavus viskas sugriuna ir lengviau is naujo ideti, ypac su foto.
    Aciu uz ivertinima! Antros dalies negaliu pazadeti anksciau kaip uz menesio, kazkaip pats nesitikejau, kad Armenijai reikes keliu daliu 🙂

3. Aš pamenu prieš kelionę į Iraną labai laukiau nomado antros dalies IRANAS LAISVAI, gaila bet jos nebebuvo. Todėl pats tikrai iki mėnesio galo pabaigsiu savąją antrą dalį apie Armėniją.

4. Geras fotoreportažas, senai jau kirbėjo galvoje daugiau paskaityti apie Baku. O ir nenučiustyta niekas, atrodo realu ir nepagražinta perdaug, Rustavi atrodo kaip gera vieta patyrinėjimui. Visad maniau kad Armėnija kažkas panašaus į Turkmėnistaną, ir dydžiu ir gyventojų skaičiumi. Viena iš tų šalių kurias tiesiog praleidi net pats nežinodamas ką. Gaila daug apie kelionę Gruzijoje nepasakojot, planuoju įsigyt kelionę https://travelplanet.lt/keliones/azija/sakartvelas/pazintine-kelione-po-svetingaja-gruzija-2 bet vis ieškau daugiau panašių fotoreportažų. Bet davėt minčių, kad galbūt visai ir armėnija verta dėmėsio, ta prasme, 10Eur už naktį? 😀 Labai laukiu antros dalies.

5. Antra dalis jau yra:
    Taip pat ir trečia jau įkelta.
    Gruzijoj buvau tik dvi dienas Tbilisyje ir Mšketoje. Bet padariau išvada, kad šiai šaliai reikia žymiai daugiau laiko. Jūsų Gruzijos programa atrodo šauni, savarankiškai būtų sunku tiek pamatyti per 11d. kita vertus Kaukaze labai smagu keliauti savarankiškai del itin draugiškų žmonių, plius viskas veikia panašiai kaip pas mus. Jeigu yra laiko pasiruošti ir bent dvi savaitės keliavimui, tai rekomenduočiau išbandyti.