Norėčiau jums papasakoti apie kelionę trukusią dvi savaites. Mes automobiliais keliavome į Austriją, vėliau traukėme link karštosios Kroatijos.

1-oji diena
Išvykome ankstų Šeštadienio rytą. Laikrodis rodė 3.40 val. Lijo nesmarkus lietus. Po 5.6val. siekėme Lenkijos sieną. Visų nuotaikos buvo nuostabios. Lietus liko mums už nugaros. Truputėlį vėliau buvome Lenkijos miestelyje Lomža. Miestuose buvo tylu, vos kelios mašinos pravažiuodavo. Šiandienos tikslas buvo pasiekti Čekijos miestelį Plumlow. Lygiai devintą pasiekiame Didingąją Waršuvą. Ji buvo nuostabi. 10.50val. Sustojome pasistiprinti maisto atsargų! Po pietų mūsų kilometražas jau siekė 533 kilometrus. Tai buvo džiugi naujiena. Taigi 14.40val. pasiekėme Čekiją. Štai mus pasitiko pirmieji kalnai. Dangus buvo skaidrus, skaidrus. Atvykome į Kempingą.

2-oji diena
Atsikėlėme 7.20val, pavalgėme. Šiandieną pūsime link Austrijos ir ten pasiliksime kelias dienas. Dabar sieksime Čekijos miesto Brno. Mūsų nuvažiuoti kilometrai nuo namų 937km. Čekijoje 10.40val. įstrigome kamštyje. Pajudėjome iš kamščio, tuoj pat pasiekėme Austriją. Pasiekėme ir šilumą. Austrijoje nepakartojamo dydžio kalnai. Visur žalia, nuostabu. Nusprendėme nusipirkti Austriškų abrikosų. Vėlai vakare atvykome į Salzburgą. 21.30val. apsistojome kempinge (Wiesof) užsisakėme tris naktis.

3-oji diena
Atsikėlėme, mūsų pirmąją naktį pasveikino lietus. Sėdėjome palapinėje ir tarėmės kas papuls pirmas į mūsų lankomas vietas. Nusprendėme, kad pirmąjį reikėtų aplankyti Krimlį. Tai nuostabaus grožio krioklys. Susidedantis iš trijų kaskadų. Galima sakyti „vanduo šėlsta” Reikėjo į viršų paėjėti valandą su puse. Bet manau jis tikrai vertas visų pastangų. Po Krimlio pūtėme aplankyti gražų miestelį Gerlos. Vakarienę valgėme Gerlos spas. Tai nuostabaus grožio kelias.

4-oji diena
Šiandiena palikome kempingą. Važiuodami link Kroatijos, aplankysime Eisriesenwelt ledo urvą. Iki jo reikėjo nemažai pakeliauti. Pirma mus užkėlė į labai aukštą kalną, kėlė tris minutes. Tada ėjome maždaug dvidešimt minučių. Vien eiti link jo atsiveria nuostabus grožis. Jo viduje ganėtinai šalta. Patarčiau visiems jame apsilankyti.

5-oji diena
Šiandienos diena visa važiavimo. Šiandien mūsų planas jau pasiekti Kroatiją. Ir pailsėti prie Adrijos jūros. Po 12.10val. iki pasimatymo Austrija. Kirtome Slovėnijos sieną per Karavankeno tunelį. Kuo toliau darėsi vis šilčiau. Ir 14.15val. pagaliau pasiekėme Kroatiją. Kempinge apsistojome 18.00val.

6-oji diena
Kaip nuostabu, rytas Kroatijoje, mes apsistojome kempinge kur iki jūros reikėjo paėjėti vos penkis žingsnius. Jėga!!!!! Prieš pusryčiu ėjome paplaukioti. Vandenukas nuostabus. Nuotaikos nuostabios. Miestelis nemažas todėl dažnai eidavome pasivaikščioti.

7-oji diena
Atsikėlėme 8.00val. Ryte visi ėjome prie jūros. Paplaukiojome. Tikiuosi jūsų neišgąsdinsiu. Ryte jūroje nebuvo nei vieno žmogaus. Krante užtikome nemažą aštunkojį. Jis buvo fotogeniškas. Padarėme jo nuotraukų. Pavalgėme pusryčius. Vėliau ėjome pasivaikščioti. Vakare, kai buvo sutemę sėdėjome, ir staiga pakilo vėjas, jūra pradėjo banguoti. Patvirtinome palapinę ir nuėjome miegoti.

8-oji diena
Šiandien mus pasitiko vėjuotas ir šaltokas rytas. Šiandien neišdrįsome eiti maudytis. Medžiai lingavo. Truputį įdienojus ėjome pasivaikščioti. Buvome prie jūros, žmonių daug nebuvo. Tikriausiai visi išsigando vėjo. Jūra šiek tiek bangavo. Vakare vėl pradėjo kilti vėjas.

9-oji diena
Rytas buvo šaltas ir vėjuotas. Šiandien susiruošėme į Zadarą. Vaikščiojome pakrante. pakrantėje klausėmės jūros vartų dar vadinamų jūros vargonais. Juos sugalvojo architektas Nikola Bašič. Tai nuostabūs jūros vargonai.
Tikrai įdomus garsas. Labai gražu pasivaikščioti Zadaro pakrante. Įspūdžių tikrai netrūko. Grįžę iš kat šokome atsigaivinti į jūrą. Nuostabu!!!!

10-oji diena
Jūra kviečia, saulė šviečia! Naktį vėjo jau nebesigirdėjo. Šiandiena daug, daug kartų maudėmės jūroje. Šiandien jau šiltesnė diena. Buvome linksmi. Ilsėjome, kalbėjome! Džiaugėmės pagaliau atėjusią šiluma.

11-oji diena
Anksti ryte sumanėme eiti įšokti į jūrą. Ėjome pirkti suvenyrus, visiems dovanas. Buvo karšta. Parsinešėme devynių kilogramų arbūzą. Grįžę šokome į jūrą ir mirkome – ilgai, ilgai. Reikėjo taip išmirkti, kad atsimintume šią kelionę.
24.00val. buvome susisukę miegmaišiuose.

12-oji diena
Šiandien paskutinė diena. Dar būtų taip gerai pabūti. Mirkome jūroje ir deginomės. Vakare ėjome į kalnus. Ruošėmės išvykti. Įspūdžių manau labai daug. Prisiminti bus dar ką.

Iki, manau mano pasakojimas buvo jums naudingas. Jai turėsite kokių klausimų mielai jums atsakysiu.

5 thoughts on “Nuostabi kelione į Austrija ir Kroatija”
  1. Smagu jums mugės, ir daug jų, ir skirtingos. Įsivaizduoju kaip norėjosi, kad savaitgalis būtų ilgesnis – juk dar tiek visko. ))))

2. Kokie gražūs tie angelų sparnai, manau bet kurią kalėdinę mugę papuoštų. Mes tą patį savaitgalį taip pat buvome toj pusėj, bet pasirodė, jog nuo lapkričio galo jos būna ne visuose miestuose, kai kur prasideda tik prieš pat Kalėdas, todėl vos nelikome be šio šventinio reginio.
    O gal žinote ką reiškia ta gyvatė? tikriausiai buvo kokia nors su tuo susijusi istorija? Ir nuo ko Vokietijoje reikia rakinti šiukšliadėžes?

3. Taip, tos mugės ne visuose miestuose visą mėnesį, ypač mažesniuose… Netoli mūsų yra toks miestelis Ranshofen, tai ten ta mugė būna tik vieną dieną – pirmąjį advento sekmadienį.
    Dėl tos gyvatės tai nelabai ką išsiaiškinau… vienam laikrašty paskaičiau, kad tai lyg nuoroda į gražiuosius rezidencijos sodus – rojaus sodų simbolis. Ir kad ji ten nuo 1992 metais vykusio meno projekto…
    O šiukšliadėžes rakinti reikia nuo kaimynų 🙂 Juokauju… nors…
    Jei rimtai, tai ne visi namai turi vidinius kiemus, kur tas šiukšliadėžes pastatyti, o va kai stovi prie gatvės, tai visi ir meta ten tas šiukšles, ir nutinka taip, kad tas, kuriam ta šiukšliadėžė priklauso randą ją pilną pats nė vienos šiukšlės neįmetęs. O mokėti tai jam už išvežimą.

4. Labai įdomu. Daug naudingos informacijos. Kaip kempinė siurbiu informaciją… gal kada panaudosiu. Man Baden Viurtembergas labiausiai viliojanti Vokietijos žemė, čia nebūta. Liudvigsburgas man naujiena. Ulmas garsus aukščiausia bažnyčia ir vilkikų gamykla kažkur priemiestyje. Pažįstami apie tą Vokietijos kampą: „Ten prie Šveicarijos gyvena labai turtingi, geras klimatas, kurortai, pramogų parkai, juodi miškai”. Keliautojui daug pagundų. Ačiū, Danmi…

5. Kad Liudvigsburgas naujiena, tai nenaujiena :-). Kai kam pasakom, kad buvom Liudvigsburge, tai ir čia mūsiškiai vietiniai suklūsta…
    Taip, Baden Viurtemberge daug pagundų keliautojui…