Sveikučiai. Šį kartą Vilniaus ralio žiūrėjimą suderinome su dviem radialiniais žygeliais po Aukštaitiją dviračiais. Dalyviai trys: ex ralistai ir seni draugai – Vytautas ir aš, ralio fanas, kaimynas ir draugas Laimonas. Šeštadienį, atžiūrėję ralį, pavakare atvažiavome į Aukštaitijos nacionalinį parką į Ginučius ir puikiai irengtoje stovyklavietėje, prie Almajos ežero, apsistojome nakvyniai. Sekmadienį žygis dviračiais po parką: 32 km., gryno važiavimo 2:30 h, pradėjom 11:30 h Ginučiuose ir ten pat baigėme 16:30 h.
Maršrutas: Ginučiai-Ripelialaukis-Strazdai-Šuminai-Vaišniūnai-Jonalaukis-Palūšė-Meironys-Ginučiai.
Pavakare persibazavome į Gražutės regioninį parką ir apsistojome prie Luodžio ežero. Pirmadienį trumpesnis žygelis dviračiais: 27 km., gryno važiavimo 1:59 h, pradėjome 11:30 h Salake, ten ir baigėme 15:49 h.
Maršrutas: Salakas-Čepeliškės-Kiemionys-Varniškės-Pakerniškės-Tiltiškės-Samauka-Giteniškė-Salakas.
Be ralio ir pasidviračiavimo buvo ir dar vienas tikslas, tai “Kelionės ir pramogos” žurnalo surengto tūkstantmečio keliautojo konkurso vietų lankymas. Taigi, nesunkiai suderinome tris tikslus, vadinasi – sutaupėme 😉 Vaizdeliai nuostabūs. Apvažiavome gražuolius Baluošą, Dringį, pabimbinėjome po Palūšę, aikčiojome važiuodami po gatvinį – kurortinį Meironių kaimą, per kurį iš Dringykščio į Asalnų ežerą teka gražuolis upelis. Nuostabus keliukas per Linkmenų mišką ir mažas bevardis ežeriukas jame. Gražutės reg. p. Kiemionyse atsiveria didžiuliai toliai į Antaliepties marias, viliojančiai čiurlena Šventoji prie Tiltiškės vandens malūno – muziejaus, galingai atrodo Salako bažnyčia. Tiesa, pirmą naktį prie Almajos ežero, kitoje pailgo ežero pusėje nei įrengta stovyklavietė, iki pat aušros vyko toks paukščių koncertas, kad draugams nuėjus miegoti aš sėdau ant tiltelio ir šviečiant pilnam mėnuliui iki ryto sužavėtas klausiausi šio nerealaus orkestro. Taigi, ne kelionėlė o puikus triptikas išėjo 😉 Jėga.
Taigi. Eugenijus Šiurkus
[email protected]

3 thoughts on “Lietuva: Vilniaus ralis 2009 ir dviračiais po Aukštaitiją.”
  1. Gal 43 šilumos šiek tiek daugoka keliauti po šalį , biški atbunka smegenis.
    Bet aplamai tai šaunuolė.
    Renata iš kur info apie didelį nusikalstamumą ? Kiek žinau Iranas labai labai saugi šalis .

2. dekui uz pagyrima:) Iranas tikrai nerealiai saugi salis, ir ne nusikalstamumo bijojau ten vykdama, nes esu pastebejusi fakta, kad kuo maziau demokratijos salyje, tuo ten mazesnis nusikalstamumas:) Nejauku buvo del grieztu istatymu, reguliuojanciu elgesi viesumoje, o dar labiau grieztu bausmiu, bijojau pati atsidurti nusikalteles kailyje nezinia del ko:)

3. ausra, as vaziavau tuo metu i sia sali, kai joje vyko porinkiminiai neramumai, demonstracijos, teko Tehrane jas is arti matyti, bet net tokiai situacijai esant as nepajutau, nepatyriau jokios gresmes, daug kartu buvau ispeta, kad policija gali sulaikyti, nes siuo metu jie itaria visus uzseniecius, bet nei karto taip nenutiko, kiek su policijos pareigunais ir teko pabendrauti, tai labai draugiskai, todel nemanau, kad verta bijoti, nes uzsenieciams ten galioja savo taisykles, aisku, nereikia lauzyti tenykscio viesojo padorumo normu. Viza: teko darytis Varsuvoje, is pradziu nusiunciau prasyma, po dvieju savaiciu paskambinau, susitariau, kad iklijuos man ta pacia diena, kai pateiksiu pasa, nuvaziavau taip ir padare, sumokejau 60 eur. Keleivinio autobuso bilietas is Stambulo i Tabriza kainuoja 30 dol (berods) (36 val), iki Tehrano 40 dol (44-45 val). viesbuciu turistams tikrai nemazai, kainos irgi skirtingos, taciau padoru trivieti, su dusu, televizoriumi, saldytuvu ir pusryciais galima gauti uz 25-30 dol. bet, aisku, teko apsistoti ir pas zmones, ten jie nerealiai draugiski ir nebijo keliautoju pakviesti i savo namus, nestabdykite ir jus, tikrai kitokiu kampu pamatysite sali:) o skiepai neprivalomi. Jei turite dar klausimu, pasistengsiu atsakyti:)