Antrasis Vaikų linijos savanorių žygis dviračiais praėjo su nuotykiais. Kaip ir pernykščiame žygyje Neringoje, taip ir šiais metais Vilniuje neapsiėjome be medicinininės pagalbos. Pernai savarankiškai bintavome nubrozdintas rankas ir veidus, šiemet teko į pagalbą kviestis ir greitąją.

Iki tol, kol žygio dalyvių gretos praretėjo, pramynėme pro Burbiškių poligono griuvėsius, kur anksčiau veikė sovietinės armijos priešraketinės gynybos bazė, aplankėme mini zoologijos sodą Venecijoje, pasigrožėjome rudenėjančiais miškais ir beveik serpantinais.

O tada, keliant dviračius per taką užvertusį rąstą, iš sujudinto rąsto pasklido širšių spiečius. Ir visos puolė Ingą. Na, teko ir Egidijui vienos dėmesio, bet Ingai teko kokių dešimties. Ir ne tų mažųjų, bet tų didžiųjų širšių. Kitiems nekliuvo. Ingai šokas, visiems nerimas. Minam kuo greičiau iš miško glūdumos link asfalto. Nes miško glūduma tokia, kad greitoji nepasieks – rąstų ant kelio daug, lietaus išplauti grioviai, smėlis. Po 15-20 min esame jau Užusienio priemiestyje. Dominyko iškviesta greitoji tuoj atvažiuos. Ingą muša karštis, tinsta sugeltos kojos, silpna. Ji truputį pralinksmėja, kai pasiūlau šokolado. Atvykęs greitosios ekipažas sureaguoja rimtai ir greitai. Inga gavo lašelinę, dviratį greitojon ir kelialapį ligoninėn.

Mes tęsėme žygį be jos. Aplankėme Užusienio atvirasienę koplyčią, požeminių rūsių kalnelius, pravažiavome palei Panerių tunelį ir kitas čia aprašyto maršruto grožybes www.povilniu.popo.lt.

Tada lindome pro kanalizacijos vamzdį po geležinkeliu, pro Žemuosius Panerius mynėme palei geležinkelį, landžiojome po apleistą gamyklą, plaukėme Neries apsemtais Karoliniškių žvejų takais. Tiek. Kitas Vaikų linijos savanorių žygis dviračiais bus. Prašom.

Daugiau mano žygių facebook.com/liudas.b.

4 thoughts on “Lietuva: Vaikų linijos savanorių žygis dviračiais”
  1. O, Sillwio, mon amour! 🙂 Tave, kaip visada, labai smagu skaityt. Ir nuotraukos puikios. Ir tiek, kiek jų čia buvo – visiškai pakanka. Pernelyg didelis jų kiekis iš pasakojmo, iliustruoto fotkėmis daro galeriją, papildytą komentarais. Aišku, tai nereiškia, kad blogo neperžiūrėjau. 🙂