Tytuvėnų r.p. Aplink Bridvaišio ir Giliaus ežerus dviračiais.
Sveiki. Šį kartą su Vytautu susimetėm dviračius į jo mikrobą ir nupūtėm į Tytuvėnus. Pasidviračiavome aplink Bridvaišio ir Giliaus ežeriukus, paklaidžiojome po Vičių mišką, pievas. Aplankėme Bridvaišio piliakalnį prie Bridvaišio ežero, neblogai įrengtą „Sedulos“ poilsiavietę. Tai giliausias parko ežeras. Jo gylis siekia 43 metrus. Ežerą puošia dvi salos, o pavadinimas kilęs iš žodžių “briedžių vaišės”, nes senovėje atsigerti vandens iš girių ateidavo briedžiai. Dar manoma, kad ežeras turi du dugnus – gali būti. Mano bendrakeleivio studijų draugas 1976 ar 75 metais panėrė į ežerą ir dar tebenardo , buvo narai iškviesti net iš Rygos. Deja , nerado. Užlipus į Kokmaniškės (Majako) kalną atsiveria įspūdingas apylinių kraštovaizdis. Ant kalno pastatytas penkiolikos metrų aukščio apžvalgos bokštas, bet mes, seni bailiai,nelipome ;), gražu ir taip . Miesto centre pasitinka įspūdingas vienuolyno ir bažnyčios ansamblis, cerkvė, keletas paminklinių akcentų. Giliaus ežeras sužavėjo puikiai įrengtu aplink ežerą gamtos pažintiniu taku. Tako ilgis 3,3 km. Puikiai įrengti informaciniai stendai apie ežero ir jo prieigų florą ir fauną, mažį ir didesni pležiukai, pelkėtose vietose medinis šaligatvis, kitur, žmogeliukų išmintas takelis. Būtinai sugryšių, susirinkęs anūkus su draugais, pasivaikščioti pėstute 🙂 ( Sugryžau su vaikais ir jų tėveliais – puikus turisto pradžiamokslis mažiesiems. Įdedu ir iš šių kelionėlių kelias foto).
Kiek teko būti parke, visada labai patiko. Šiems metams pasiruošiau vienos dienos 63 km. maršrutą aplankant 11 ežeriukų ir 2 tvenkinius, dviračiais.
Taigi
Eugenijus Šiurkus
[email protected]

2 thoughts on “Lietuva: Aplink Bridvaišio ir Giliaus ežerus dviračiais. Tytuvėnų reg.p.”