Sveiki, norėčiau ir aš pasidalinti savo šios vasaros išvykos patirtimi!

JAV iš viso praleidau keturis mėnesius, tris iš jų – nuostabiame miestelyje šiaurės-rytų Kalifornijoje – South Lake Tahoe. Šis miestelis yra įsikūręs kalnuose, Tahoe ežero pietinėje pakrantėje. South Lake Tahoe gyvena paie 20 tūkst. nuolatinių gyventojų, tačiau didžiąją dalį laiko metuose miestelyje būna daugiau turitų, nei įprastų gyventojų. Tačiau turistai dažniausiai ten atvyksta ne tokie, kokius daugelis įsivaizduojame. Vasarą South Lake Tahoe yra vandens pramogų megėjų traukos centras, tad miestelis tiesiog knibžda nuo aktyviai laiką praleisti nusiteikusių poilsiautojų. Pačiame miesto centre yra keltuvas, kuriuo vos per mažiau nei pusvalandį galima pasikelti į artimiausią kalno viršukalnę. Žinoma, iššūkių megėjai į kalną gali įkopti ir savo jėgomis. Tiek kalnuose, tiek aplink ežerą yra gausu įvairaus nuotolio bei sudėtingumo žygiavimo trasų, visama miestelyje apstu dviračių takų. Vasaros metu ant kiekvieno kampo galima rasti nuomos punktą skirtą suteikti galimybę poilsiautojams be savo įrangos pasinaudoti viena ar keliomis iš daugybės galimų vandens pramogų. Tačiau net ir aktyvaus gyvenimo būdo nepropoguojantys žmonės gali rasti daug veiklos South Lake Tahoe. Miestelyje gausu paplūdimių, yra kino teatras, bibioteka, gretimais esančiame miestelyje, kuris jau Nevados valtijoje stūksto daugiaaukščiai kazino azarto megėjams. Tačiau ši vieta ypatingai nuostabi ir dėl dar vieno dalyko – nepakartojamo grožio saulėlydžių. sun1000_234 (2)Emerald_Bay_SunsetPasigrožėti, kaip už kalno po mažu leidžiasi saulė susirenka būriai poilsiautojų bei po darbų atsikvėpti norintys vietiniai gyventojai. Dažniausiai taip vakarus praleisdavau ir aš. Keletą nuostabių saulėlydžių pavyko įamžinti, tad sukūriau trumpą time lapse fotorafijos video, kurį galėsite pamatyti po tekstu.

Gyvendamas ten tris mėnesius miestelyje radau visko, ko tik reikia pilnavertiškam gyvenimui. South Lake Tahoe yra apstu parduotuvių, keli bankai, viešoji biblioteka, ligoninė, sporto maniežas su teniso kortais, nedidelis kino teatras, begalė įvairiausių maitinimo įstaigų, barų. Miestelis, kaip jau minėjau įsikūręs ties siena su Nevados valstija, kurioje, jei yra poreikis galima apsipirkti kur kas pigiau ar užsipilti degalų už trečdaliu mažesnę kainą. Net neturint savo automobilio gyventi ten nėra per daug sudėtinga, kelis kartu per dieną iš autobusų stoties esančios miesto centre kursuoja autobusai iki artimiausių miestų.

Tačiau jei norite pamatyti tikrąją Amerikos pusę, o ne pagrąžintą, kaip sako vietiniai, South Lake Thaoe nėra pats geriausias pavyzdys. South Lake Tahoe viskas tiesiog per daug gražu ir tobula, tad nuvykę tik ten ir į panašias vietas galite susidaryti klaidingą įspūdį apie JAV, jei prieš nesate ten buvę.

South Lake Tahoe labiausiai žinomas dėl savo slidinėjimo kurorto, tad daugiau poilsiautojų jis pritraukia žiemos sezonu, tad norėčiau nuvykti ten ir žiemą, pamatyti miestelio, kurį spėjau šiek tiek pažinti, kitokią pusę.

Ačiū, kad skaitėte!

6 thoughts on “JAV: Vasara Kalifornijoje”
  1. Nuostabu. Dar viena balta dėmė savaitgalio išvykoms must see. Informacijos per akis. Tik važiuok ir dažiaukis. Ačiū.

2. Jaučiu įsipareigojimą sau kartas nuo karto apie Lietuvą parašyti. Bet taaaip aptingusi esu. Vienas pasakojimas jau seniai galvoje sugulęs, bet vis neprisiruošiu užrašyti.

3. Cesiau, dvarų Lietuvoj netrūksta. vakar vėl apsukom ratuką visai šalia Vilniaus )
    Loreta, nebarstyk druskos)) Vien keli šių vojažai po Lietuvą neaprašyti, o ir šiaip medžiagos ir apie Rokiškio kraštą turiu sukaupus, o dar vasaros kelionė )))

4. Na, šitą grožį, tai galėtų atstatyt. Kad ir savotiskai gražūs tie griuvėsiai, bet gi su mūsų klimatu jie greitai sunyks. O čia toks netradicinis Lietuvai statinys, gal ir gerai, kad pakopijavo, nes tie mūsų dvarai labai jau vieni į kitus panašūs 🙂

5. Linosa, ne taip paprasta – kadangi savininkai užsieniečiai, mūsiškiai akis išplėtę aiškina, kad neužtenka medžiagos atstatymui, nors yra smulkiausios nuotraukos, ne tik žodiniai aprašymai