23 diena. Pirmadienis

Pabude susipakuojam daiktus ir kraustomes is to pasak taksi vairuotojo “nesaugaus” rajono 🙂 I pati Majamio centra Brickel rajona.

Isikuriam tikrai jaukiam ir patogiam viesbutuke. Ir kimbam i darbus, nes pirmadienis – ir Majamyje pirmadienis! Tad siandien turim nemazai darbu.

I miesta ne darbo reikalais islendam tik vakarop ir randam Majami… pasiruodusi Kaledoms!!! 🙂

Vaikstom uzverte galvas ir grozimes dangoraiziais 🙂 Vaizdai grazus, bet tas miesto didumas ir tempas mane siek tiek gasdina, tad vaikstau tvirtai isikibus Zygimantui i ranka :)) Vien tas faktas, kad Majamyje gyvena 3 milijonai zmoniu – (daugiau nei Lietuvoj!!!) mane kazkaip glumina ir gasdina :)))

Jau pirmaji vakara pastebim kainas – cia viskas tikrai labai brangu tiek kavinese tiek parduotuvese. O ir viesbuciai tikrai nepigus – ir niekur neiskaiciuoti net pusryciai! :))

24 diena. Antradienis

I majami, is po Meksikos atvykom su kruva skalbiniu :))) O viesbutyje skalbimo paslaugu kainos ziauriai dideles (pvz maikute – 8 doleriai, marskiniai – 10 doleriu, suknele – 14 doleriu). Rankom skalbti man neproblema, taciau visiskai nera kur dziauti, tad po darbu – traukiam susirasti skalbykla. Susirandam internete arciausiai esancia savitarnos skalbykla, kur imeti moneta ir skalbiesi :)) Isimetam i kuprine siek tiek rubu is tos skalbiniu kruvos ir keliaujam skalbtis 🙂

Pakeliui zinoma grozimes Majamio vaizdais 🙂

Atejus i skalbykla (35 min kelio pestute) mus informuoja, kad jie teikia ir “Wash and fold” paslauga kai gali palikti tuos rubus jie patys isskalbia, isdziovina ir sulanksto. Kaina pagal svori, o uz musu maisiuka – 8 doleriai. Mums tinka! Tad paliekam skalbinius (juog galesim pasiimti uz 3,5 h) ir traukiam i kitoje gatves puseje esanti Venesuelieciu restoraneli vakarienes. Ir pataikom ant “Happy hour” (laiminga valanda), kai gerimai per pus pigiau, tad pasiimam balto vyno buteli ir uzsisakom Venesuelietisku gachapu. Esam tokie alkani, kad apie nuotraukas atsimenam lekstems jau beveik istustejus :))) Pasakysiu tik tiek, kad buvo daug ir skaniai :)) (tik veliau suprasim, kaip cia mums pasiseke :))) )

Pavalge traukiam pasivaiksciot po rajona kuriam atsidurem – ir aki patraukia bariukas, ant kurio duru kabanti iskaba skelbia, jog cia kas vakara gyvai groja Jazza. Mum tiek Jazzas tiek gyva muzika patinka, tad smunkam i vidu. Ir laaaabai maloniai praleidziam visa laukimo laika, nes pasidorymas laaaabai grazus 🙂 net nepastebim kaip ateina 21h ir vos bespejam atsiimti skalbinius ko lneuzsidare skalbykla :)) Bet spejam! 🙂

Grize namo dar turim darbu, o po ju – krentam i lovas kaip lapai rudeni 🙂

25 diena. Treciadienis

Paprastai kai keliaujam, niekada nevaikstom po parduotuves (nebent lauktuviu ieskom), nes buna gaila tam laiko, dazniausiai keliaujam tik su rankiniais bagazais ir dar todel, kad tai ko gero nemegstamiausias Zygimanto uzsiemimas :)) Bet praeinant pro “Brickell city center” maniau man sirdis issoks pamacius kokio didumo ten Victoria Secret, Pandora, Zara parduotuves… (aisku buvo ir daug kitu), o treciadieni Zygis besidarbuodamas uztrunka ilgiau, tad noras pasivaiksciot po tas parduotuves toks didelis, kad net nepabijau i ta prekybos centra nueit viena (na nuo viesbucio tikrai yra galiukas iki to prekybos centro, o pas mane orientacijos – ypac tokiuose dideliuose miestuose isviso nera :))) ). Turiu dvi valandas, nes vakare keliausim i krepsinio rungtynes. Tad paciam prekybcentryje apie valanda. Na dydis jo turbut kaip 3 Vilniaus akropoliai, bet man labiausiai rupi Victorios Secret parduotuve, net nepastebiu kaip visa valanda ten ir praslankioju!!!

Skubu prie kasos (nu kur cia susilaikysi kazko neisigijus :)) ) bet… mano LT korteles nepriima, o grynuju neturiu… Skubu iki bankomato, o ten – irgi neduoda pinigu! Vos negaunu infarkto (maniau korteles duomenis gal pavoge ir pinigus tuo paciu saskaitoj buvusius), bet kai griztu i viesbuti ir prisijungiu prie internetines bankininkystes – pamatau, kad pinigai tebera visi. Neisivaizduoju kas su ta kortele ten ne taip yra bet kiek bandziau niekur neleidzia nusiimti pinigu su ja. Gerai, kad ne viena keliauju, o tai ka reiktu daryt tokioj situacijoj???

As nesu krepsinio gerbeja, taciau Zygimantas laaabai norejo nueiti i krepsinio rungtynes Miami “Heat” namu American Airlines arenoj. Tad vakare keliaujam i rungtynes. Zaidzia Miami “Heat” su Washington “Wizards”.
Rungtyniu metu galima sakyt isimylejau krepsini :)) Arena buvo pilna pilna zmoniu, o joje telpa – 24 000 zmoniu! Ir ta visa atmosfera – sirgaliu skanduotes, sokejos per pertrauka, komentatorius ir visa ta ziurovu aistra tikrai suzavejo! Buvo tikrai verta apsilankyt 🙂

26 diena. Ketvirtadienis

Po darbu toliau tyrinejam Majami 🙂 Visu pirma, netoli centro aptinkam didziuli parka – vadinasi Simpsono parkas, bet su Homerio semynele jis visai nesusijes 🙂 tai garsaus amerikieciu biologo ir botaniko pavarde Simpsonas pavadintas parkas.

Is pradziu mus nustebina betvarke – pilna kruvu su sakomis, kazkokiu isguletu krumu, vietomis paskleistos siuksles – nuvirte suoliukai… Ir toks bardakas vieninteleje zalioje zonoje Majamio centre???

Bet mums bevaikstant po parka, susitinkam parko darbuotoja, kuris nors ir visas susiles ir uzduses kazkur skubejo, mus pamates sustojo, ir paklause ar noretume kokios nors informacijos 🙂 Ir pradejo pasakoti, kad siame parke – auga ir yra saugomi labai reti, baigiantys isnykti augalai. Ir papasakojo, kad intensyviai darbuojasi – tvarkosi is po uragano Irmos!!! Va ir paaiskeja kodel vietomis cia tokia betvarke!!! Sis malonus vyras dar papasakoja, kad tik labai didelem zaliuju, entuziastu, gyventoju ir keleto politiku pastangom, si parka kol kas dar pavyksta islaikyti kaip parka – nes jo teritorijos gviesisi visi – nuo metro iki viesbuciu ir banku. Na nekeista – juk cia – pats centras!!!

Apziureje parka traukiam toliau – ir prieinam baznytele.

Pasigrozeje is isores lendam patyrineti ir kas viduje 🙂

Man labai patiko langu vitrazai…

Po pasivaiksciojimu praalkom, tad keliaujam uzkasti. Gali kilti klausimas kodel nera maisto nuotrauku? Ogi todel, kad stengiames valgyt kuo pigesnese vietose ir ten nelabai yra ka ir fotkint.

Na pavyzdziui sitas desrainis (bulka ir desrele, nieko daugiau) su bulvytem – 10 doleriu. Ir cia vienas pigiausiu patiekalu kokius mums pavyko rasti :))

Dar truputi pasivaikscioje Majamio gatvemis, jau sutemus traukiam i “Roof Bar”, ant vieno auksto viesbucio stogo. Cia atsiveriantis vaizdas – pasakiskas… Tiesiog gniauzia kvapa… Nes visas majamis – kaip ant delno 🙂

Issisnekam su Zygimantu apie jausmus, kuriuos sis miestas mums kelia. Zygis cia netgi noretu gyventi – taip jam patiko sis miestas. O man – miestas laaaaabai patiko, bet saves gyvenancios cia net neisivsizduoju. Pamatyti idomu, bet pasilikti – na jau ne…

Tik labai idomu kuo ta Zygimanta jis taip suzavejo, tad to jo ir paklausiu. “Jis toks didelis, tiek daug zmoniu jame gyvena – kad galimybes cia neribotos. Kuo beuzsiimsi vis vien rasi kam tos tavo vieklos reikes” Nu jo galvoju… Tuo ir skiriasi musu nuomone apie si miesta. As toje Majamio “begalybej” ir didume matau savo baimes, o Jis – galimybes 🙂

Grizinejant namo dar pasigrozejom naktiniu Majamiu 🙂

Grize radom laaaabai prisilusi kambari – mat sugedo kondicionierius. Kambaryje plius 30, jis nedidelis, tad ziaaaauriai dusna – langai kambaryje neatsidaro. Iskart suprantam, kad naktis butu bemiege tokioje dusnybeje, tad Zygimantas eina i receptiona. Ir mus perkelia i kita kambari (pasirodo visa linija per visus aukstus sito kambario kondicionieriu sugedusi), o uz nepatogumus kad vidury nakties reikia pakuotis daiktus – mus perkelia i liuksa – tad gyvenam nebe 2 o 9 aukste – cia vaizdas nerealus!!! Verta buvo persipakuot!:)))

Vaizdas nakti:

Vaizdas pro langus diena:

27 keliones diena. Penktadienis

Miesto prieplaukos parke, isigyjam turo po miesta bilietus su Hop on Hop off autobusu 🙂 Ir sikart pasirenkam “Miami beach” papludymio krypti. Jau vien pakeliui prisiziurim nuostabiu vaizdu, bet kai islipam prie papludymio – jis mus pakeri 🙂

Kaip ir miestas – papludymys taip pat didziulis ir labai platus!

Man tas kontrastas – gamtos ir miesto kai ziurint i toli matai jura smeli ir dangoraizius paliko neisdildoma ispudi…
Tad papludymiu, braidydami vaiksciojom iki pat paskutinio autobuso link namu 🙂

Sekmadieni isplauksim i kruiza – tad vel traukiam i skabykla issikalbti visus kiek tik turim rubus. Sikart skalbiames patys – na vis tiek siokia tokia atrakcija :)) o ir pigiau 🙂
Cia susipazistam su 18 metu amerikoje gyvenancia Kubiete, kuri mums parodo kaip naudotis tom skalbimo masinom ir dziovyklem ir papasakoja kur galim centre nebrangiai gauti skanaus ir kokybisko maisto 🙂
Kol rubai skalbiasi nepraleidziam progos pasifotkint :)))

28 diena. Sestadienis

Musu Hop on Hop off autobuso bilietai galioja dvi dienas, tad siandien irgi keliaujam i tura. Si karta – po miesta 🙂
Islipam trijose stotelese.

Pirmoji – jachtu prieplauka (mums kazkodel visada jose patinka pasivaikscioti 🙂 ) tad pasivaikstom ir pasigrozim vaizdais 🙂

Sekanti stotele, kurioje susigundem islipti – Wynwood rajonas – tai buves sandeliu rajonas, kazkada buves labai nesaugus, su dideliu nusikalstamumu, ir daugybe graficiu ant sienu – siandien, butent del tu graficiu virtes i turistu megiama rajona su kavinukem, bariukais, meno galerijom ir suvenyru parduotuvelem.
Mums labai patinka graficiai, tad cia tikrai turim kur akis paganyti 🙂

Cia beklaidziodami aptikom ir senoviniu atobomibliu parduotuve 🙂

Na, o trecioji sotele – “Little Havana”(Mazoji Havana). Tai visas Kubos stiliaus rajonas – visur girdisi kubietiska muzika, pilna kubietisku cigaru parduotuveliu ir pan.

Cia isikures ir garsusis, ko gero seniausias Majamio baras “Ball&Chain” kuriame kasdien nuo 1935 metu vyksta gyvi pasirodymai ir kur dainuodavo pats Frankas Sinatra.
Nebuvom nei alkani nei istroske tai uzejom tik pasizvalgyti – ir tikrai labai jaukus mums pasirode sitas bariukas 🙂

Sitoj mazojoj Havanoj yra Domino parkas, pripazintas floridos paveldu, Jame nera laisvu staliuku – toks jis populiarus!

Grizinedami autobuse stebim saulelydi 🙂

Paskutineje musu autobuso stoteleje – prie Bayside parko – dar vienas pekybos centras kuriame irgi yra Victoria Secret parduotuve!!! Turbut mano akys labai blizgejo ja pamacius, nes Zygis sutiko manes palaukt lauke ant suoliuko, kol apziuresiu parduotuve ir bent kazka isigisiu :)))) Ir vuolia! :)))

Rytoj (sekmadieni) paliksim Majami savaitei, tad grize po ekskursiju uzsiimam pasiruosimu rytojaus kelionei – spausdinames bilietus ir pan.

Jau zinom kur noresim leisti laika kai grisim i Majami po kruizo – ogi Miami beach`e, nes sis mus pakerejo. O ir centra jau daugmaz isvaiksciojom 🙂

P.S. Pora vaizdeliu is Majamio nuotaikai pakelti:

9 thoughts on “JAV: 23-28 dienos. Majamis”
  1. Šeštadienio vakaras Londone. Tai jau tikrai. Pamenu kai penktadienio vakare išvažinėjom iš miesto ir matėm kaip po darbo žmonės tieisog lvina plūsta į visokius skverus, pieveles, pabus))))Mes abuKemdeno nelankėm, vaikai buvo, tai su tokiu malonumu jų nuotraukas pažiūrėjau. Ech yra ką tam Londone žiūrėti, lankyti. Reikia vėl kada išsirauti ir dar kokį muziejų aplankyti )))

2. Turbūt esu vienintelė lietuvė, kuri vis dar neaplankė Londono :).
    Pasakojimas puikiai susiskaitė. Labai geri „lyriniai nukrypimai“.

3. Taip, Arūna, Londonas yra tokio dydžio, kad turbūt ir mėnesio neužtektų pilnai apžiūrėt.

Loreta, na tai aišku tada, kokia sekanti kryptis. 🙂

4. Gerai susiskaitė – tie ,,paburbėjimai ” taip pat 🙂 Šiaip tai su viskuo sutikčiau, bet manau, kad ir vietiniai turi ne mažiau priekaištų savo valdantiesiems, negu mes :))
    Apie Londono žavesį rašiau ne kartą, bet su tokia nostalgija skaičiau : kaip norėčiau vėl pasivaikščioti tais nuostabiais jų parkais, pašerti voverytes, suvalgyti pietietišką patiekalą Camdene, parymoti ant turėklų prie upės ties Taueriu su vaizdu į tiltą, užsukti į Katerinos doką, išgerti Guinness pub-e, o kur dar tos visos nematytos ir vis planuojamos grožybės…
    Beje, labai gražios nuotraukos, ypač naktinės 🙂

5. Loreta, tikrai ne vienintelė :-).
    Patiko pasakojimas su visais ne visai londoniškais nukrypimais.
    Nuotraukos tikrai gražios. Labai patiko paskutinė rudeniško parko nuotrauka.

6. Visi visada turi priekaištų savo politikams, tai normalu. Bet galiu lažintis, kad vakarų Europos šalyse tokio lygio absurdų, apie kuriuos pas mus rimtais veidais „diskutuoja”, netgi neeiliniai priedurniai išvis nesugalvoja. 🙂

Ačiū už komplimentus dėl foto, bet aš tai baisiuosi jomis – nuotraukas čia sukeliant jos buvo taip suluošintos, kad aš net nebežinau, ar man čia pykt, ar juoktis. :)`

Čia va kaip pavyzdys vienos foto originalas – palyginkit po to, kaip ji čia atrodo. 🙂

7. Taip, keliant geros kokybės nuotraukas, jas reikia sumažinti kokiais 80-90 proc. O tai reiškia, kad kokybė labai stipriai krenta. Mes jau ne kartą apie nuotraukų įkėlimą esame rašę, bet administratoriai net nereaguoja į tai.

8. Man, naktinės nuotraukos, ir tai pusėtinai, gaunasi tik padėjus ant tvirto pagrindo, nors fotoaparatas ne kokia muilinė, o visai nemažas Olympus – kartais pagalvoju, kam aš tampausi tokį svorį, kai kartais su telefonais geresnė kokybė gaunasi? Gal tiesiog nemoku panaudoti jo galimybių. O dėl nuotraukų dydžio, tai gal tie apribojimai dėl vietos trūkumo, gerai, kad dar senų komentarų netrina kaip Delfis 🙂

9. Net kalbos nėra, kad gera naktinė foto gaunasi TIK su štatyvu, arba blogiausiu atveju kur nors stabiliai padėjus. Ir fotiko dydis ar markė čia neturi jokios reikšmės. Net ir muilinė gali puikiai nufotkint, jei tinkamai nustatymai bus parinkti.

Dėl nuotraukų sumažinimo, tai aš pats preiš keldamas jas gan radikaliai sumažinau, bet panašu, kad to neužteko, matomai įkelimo mechanizmas dar savarankiškai kažką „paturbino”.

O šiaip liūdniausia foto tai man yra ta su Londono akim. Ten pasižiūri į sluoksniuotus violetinius debesis ir net pykt nebegali. :)))